10 Reacties

4 jaar geleden

Jazeker. Nu 9 weken geleden. Het is wel sinds 2 weken iets strakker geworden maar nog echt niet wat het was. Zit nog 3 kilo aan.

4 jaar geleden

Ik lees graag mee. Ik heb ook echt een stuk lossere buik :( nu 12 weken na de bevalling

4 jaar geleden

Dames geef je lichaam tijd! Je bent 9 maanden zwanger geweest, je kunt niet verwachten dat je lichaam binnen 2 maanden weer de oude is. Of dat het uberhaupt helemaal de oude wordt! Mijn buik is nooit helemaal de oude geworden helaas, heb ook veel striae. Maar het is wel beter geworden dan het een paar maanden na de bevalling was. Het kan lang duren tot de huid weer wat strakker wordt maar verwacht niet dat het weer helemaal strak zal zijn. Het k谩n, maar reken er liever niet op. Je lichaam heeft een geweldige prestatie geleverd, daar mag je trots op zijn! Je kunt je beter focussen op hoe je je nieuwe lichaam gaat accepteren, daar heb je w茅l controle over en daar wordt je veel gelukkiger van :)

4 jaar geleden

8 weken geleden bevallen maar ik lijk nog steeds 6 maanden zwanger. Van maatje 38 zit ik nu op 44馃様. Frustrerend!

4 jaar geleden

8 weken geleden bevallen maar ik lijk nog steeds 6 maanden zwanger. Van maa ...
Heb je misschien een keizersnede gehad? Ik hoorde dat het dan nog langer duurt tot het weer naar het (nieuwe) normaal gaat.

4 jaar geleden

Een slappe huid kun je niets aan doen helaas, afvallen of buikspieren trainen maakt ook niet uit wat dat betreft. Je huid is natuurlijk heel erg opgerekt en dat heeft in principe maanden nodig om weer strak te trekken.

4 jaar geleden

8 weken geleden bevallen maar ik lijk nog steeds 6 maanden zwanger. Van maa ...
IKKK OOOOOK OM TE JANKEN GEWOOON

4 jaar geleden

Hier ook. Slappe buik en slappe tieten 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op AN01

Heb je misschien een keizersnede gehad? Ik hoorde dat het dan nog langer du ...
Nee normale bevalling馃様

4 jaar geleden

9 weken geleden bevallen en mijn buikje en los vel hangt over het litteken van de keizersnede.. vreselijk mja dit is nu mijn lijf en daar moet ik het mee doeb