Ik wil dit heel heel graag maar aan de andere kant zitten er wel weer veel suikers in zo'n taart. Dus ik twijfel. Wat zouden jullie doen?
Alvast hartelijk dank!!!
Ik twijfel ook. Ben bang dat m'n kind doodziek wordt als ze ineens zoveel suikers binnen krijgt馃槄 Misschien dat ik op zoek ga naar iemand die een mooie taart kan maken maar dan 'babyproof'.
K geloof niet dat je kindje meteen een suikerverslaving krijgt als hij een paar stukjes taart eet. M'n oudste heeft overigens ook nauwelijks ervan gegeten.
Gewoon doen! 馃グ Die kids kunnen meer hebben dan je denkt en je bent er gewoon bij toch? Als het uit de klauwen loopt dan handel je, mocht het 眉berhaupt zo ver komen...
Lekker van genieten 馃グ
Ik vond net vandaag in een babykookboek een idee om een taart te bouwen met brood, 2 soorten fruitmoes tussen elke snede (doe een snede of 9 ongeveer) en dan afstrijken met plantaardige slagroom en versieren als een echte verjaardagstaart 馃榿
Je kan ook een taart 'bouwen' van pannenkoekjes met wat fruit(spread) ertussen en suikervrije slagroom?
Ik ga voor mijn zoontje een klein taartje maken, vind het zonde dat ze een hele taart aan gort slaan馃檲
Ik had zelf een klein roze taartje gemaakt. Het roze laagje was best wel zoet maar eerlijk de meeste kinderen eten er amper van. Ze staan vol in de aandacht en kennen de smaak nog niet. M'n dochter at vooral wat van het cake en zat te prikken in het roze. We hebben vooral erg leuk foto's!
Je kleintje zal vast niet de hele taart eten 馃ぃ. Dus de suiker inname zal wel meevallen. Vaak eten die kleintjes amper van zo鈥檔 taart tijdens de cake smash. Wij geven onze kleine meid nu op een verjaardag ook wel een paar kleine hapjes taart/gebak.
Ik ben zelf niet voor suiker geven rondom die leeftijd, maar vind n smashcake wel heel leuk. Dus denk dat ik zoiets maak zoals in het recept dat hieronder wordt genoemd 馃槉