Wie heeft de ultieme tip? Mijn dochter van 5 maanden heeft de sokken meer uit dan aan. Ik doe wel minstens 10x op een dag haar sokken weer aan. Ze wrijft met haar voetjes tegen elkaar aan waardoor ze steeds uitgaan. We hebben bambino sokjes van de Kruidvat maar ook andere sokken houdt ze niet aan…
Hey, ik heb geen tip maar mijn zoontje wreef ook steeds tegen zijn voetjes aan en pas na een tijdje kwam ik erachter dat hij dat deed omdat hij jeuk had en zag ik eczeem op zijn huid. Geen tip dus, maar wellicht dat dat ook de oorzaak is bij jouw dochtertje
Leuke slofjes met veters zoals die van hvid! Top dingen!
Jaaa die heb ik vd week ook gekocht! Super dingen en gaan ook niet uit met het wrijven van haar voetjes over elkaar. Echt een aanrader! (Die ik gekocht heb zijn voor 6-12 maanden dus kun je lang gebruiken 😄)
ik heb dit welis voorbij zien komen geen idee of het wat is.
je zou misschien ook een maillotje kunnen aandoen 🤷🏼♀️
loop ook bekant om de 5 min sokjes op te hijsen bij m’n zoontje, bij hem is het zo erg dat hij door het wrijven blaren krijgt op z’n voeten ..
Ik wou net een topic starten dat ik eindelijk sokjes had gevonden die bleven zitten. 😊 Maar dat zijn bambino sokjes en ik lees dat deze juist uit gaan bij je dochter. Misschien inderdaad een maillot of sokken die je langer kan maken dat ze blijven zitten onder een legging.
Wij hebben sokjes van de Zeeman. Die blijven echt super goed zitten. M’n zoontje trekt ook zelf graag z’n sokken uit, maar die van de Zeeman zitten zo goed dat hem dat hij daar wel een tijdje zoet mee is
Misschien is mijn opmerking overbodig, maar doe je de sokjes over of onder haar broek aan? Het is niet heel modieus, maar met sokjes over de broek blijven ze wel zitten bij mij zoon, terwijl als ik ze onder z’n broek aandoe, hij ze binnen 5 minuten weer uit heeft…
Wij hebben sokjes van de Zeeman. Die blijven echt super goed zitten. M’n zo ...
Ik heb ook die van de zeeman, niet die hele kleintjes maar met van dat anti slip eronder. Werkt perfect. Ze trekt er de hele dag aan en ze gaan niet uit.
Hoe houden jullie kindjes die hvid slofjes aan haha, zodra hij op zn rug ligt gaan die benen de lucht in en begint hij de vetertjes los te trekken🤣🤣🤣 Ik gebruik ze nu dus alleen buiten.
Wij hebben de babysokjes van puma. Toevallig gekregen maar de enige die blijven zitten. Zeeman, Hema, bambino gaat echt binnen paar minuten uit.
Die sock ons gebruik ik ook nog wel eens.