21 Reacties

4 jaar geleden

Hey, ik heb geen tip maar mijn zoontje wreef ook steeds tegen zijn voetjes aan en pas na een tijdje kwam ik erachter dat hij dat deed omdat hij jeuk had en zag ik eczeem op zijn huid. Geen tip dus, maar wellicht dat dat ook de oorzaak is bij jouw dochtertje

4 jaar geleden

Leuke slofjes met veters zoals die van hvid! Top dingen!

4 jaar geleden

Reactie op xzm

Ja hier ook heel erg fan van die slofjes, ook minder last v zweetvoetjes en de sokjes gaan onderweg ook nt uitvallen met dat je ze kan strikken

4 jaar geleden

Hier gebruiken we nu slofjes van lodger. En als ze in een warmere omgeving is gewoon lekker accepteren dat ze die sokken uit heeft🙈

4 jaar geleden

Reactie op xzm

Jaaa die heb ik vd week ook gekocht! Super dingen en gaan ook niet uit met het wrijven van haar voetjes over elkaar. Echt een aanrader! (Die ik gekocht heb zijn voor 6-12 maanden dus kun je lang gebruiken 😄)

4 jaar geleden

ik heb dit welis voorbij zien komen geen idee of het wat is. je zou misschien ook een maillotje kunnen aandoen 🤷🏼‍♀️ loop ook bekant om de 5 min sokjes op te hijsen bij m’n zoontje, bij hem is het zo erg dat hij door het wrijven blaren krijgt op z’n voeten ..

4 jaar geleden

Een maillot aan onder de broek

4 jaar geleden

Dank voor de tips. Ik heb de sokjes van hvid besteld en een maillot is ook een goed idee. Waar koop je leuke maillots?

4 jaar geleden

Ik wou net een topic starten dat ik eindelijk sokjes had gevonden die bleven zitten. 😊 Maar dat zijn bambino sokjes en ik lees dat deze juist uit gaan bij je dochter. Misschien inderdaad een maillot of sokken die je langer kan maken dat ze blijven zitten onder een legging.

4 jaar geleden

Reactie op JessicaArs

Hey, ik heb geen tip maar mijn zoontje wreef ook steeds tegen zijn voetjes ...
Dank voor de tip! Mijn zoontje heeft ook eczeem, ik heb bij mijn dochter nog geen plekjes gezien maar goed om verdacht op te zijn

4 jaar geleden

Reactie op Ann111

Dank voor de tips. Ik heb de sokjes van hvid besteld en een maillot is ook ...
Ze gaan eerst pillen maar dat trekt weg, omdat het wol is!

4 jaar geleden

Sokjes van Nike blijven heel goed zitten bij onze zoon.

4 jaar geleden

Deze sokken met goede stretch om de enkel blijven goed zitten.

4 jaar geleden

Deze sokken met goede stretch om de enkel blijven goed zitten. Deze kleuren hebben wij voor onze zoon. Heel fijn. 😊

4 jaar geleden

Wij hebben sokjes van de Zeeman. Die blijven echt super goed zitten. M’n zoontje trekt ook zelf graag z’n sokken uit, maar die van de Zeeman zitten zo goed dat hem dat hij daar wel een tijdje zoet mee is

4 jaar geleden

Misschien is mijn opmerking overbodig, maar doe je de sokjes over of onder haar broek aan? Het is niet heel modieus, maar met sokjes over de broek blijven ze wel zitten bij mij zoon, terwijl als ik ze onder z’n broek aandoe, hij ze binnen 5 minuten weer uit heeft…

4 jaar geleden

Wij hebben sokjes van de Zeeman. Die blijven echt super goed zitten. M’n zo ...
Ik heb ook die van de zeeman, niet die hele kleintjes maar met van dat anti slip eronder. Werkt perfect. Ze trekt er de hele dag aan en ze gaan niet uit.

4 jaar geleden

Hoe houden jullie kindjes die hvid slofjes aan haha, zodra hij op zn rug ligt gaan die benen de lucht in en begint hij de vetertjes los te trekken🤣🤣🤣 Ik gebruik ze nu dus alleen buiten.

4 jaar geleden

Wij hebben de babysokjes van puma. Toevallig gekregen maar de enige die blijven zitten. Zeeman, Hema, bambino gaat echt binnen paar minuten uit. Die sock ons gebruik ik ook nog wel eens.

4 jaar geleden

Reactie op deJong01

Hoe houden jullie kindjes die hvid slofjes aan haha, zodra hij op zn rug li ...
Haha dubbele knoop😁