Hey dames natuurlijk zijn onze borsten veranderd.. heb donkere tepel gekregen en dr omheen maar ook soort bruine vlekke rondom me borste dus nie alleen tepels hebben jullie dit ook toevallig ? Heb zelf paar jaar terug een borstvergroting gehad en ben bang dat t dus mischien door dat komt...
Ik heb dit ook! Niet perse dat mijn tepelhof donkerder is, maar wel allemaal bruine stippels/vlekken op de rand en net buiten mijn tepelhof. Kon er zelf niks over vinden..
Mijn borsten waren niet zo groot maar inmiddels wel 3x groter geworden馃槄 daarbij helaas ook mijn tepels en rondom mijn tepels vaag bruinig... ook op mijn tepels heb ik donkerdere vlekjes, net kleine wratjes ofzo.. ik was bij mijn huisarts voor iets anders maar heb dit ook meteen maar laten zien. Die zij dat het hartstikke normaal is allemaal.. dus denk dat dat van jou dan ook normaal is馃榿
Is heel normaal hoorde ik gister tijdens de borstvoedingscursus. Dat zijn een soort talgkliertjes die je tepelhof soepel houden. En bij de 茅茅n zijn ze zichtbaarder dan bij de ander. En op basis van hormonen van de zwangerschap worden die dus soms wat zichtbaarder.
Ik heb ook iets wat lijkt op sproetjes vlak bij mijn tepel gekregen. Weet n ...
Jaa soort van maar niet alleen bij me tepels gaat ook naar boven toe gwn bijna de helft van me borst lijkt echt pigmentvlekke bruine kleine vlekjes. Nu je t zegt lijkt ook op sproeten ja 馃ぃ