6 Reacties

3 jaar geleden

Ik bestel af en toe via yourlittlemiss haarspeldjes en schuifjes en ik heb elastiekjes van Essences van het kruidvat. Hele kleine doorzichtig zijn dat. Die blijven wel goed zitten, maar ik let altijd goed op dat ze ze niet per ongeluk uittrekt en ze inslikt. De speldjes laat ze soms goed zitten en soms binnen 2 minuten er weer uit 😅

3 jaar geleden

Bij mijn dochter was het eerst inderdaad interessant om alles (elastiekjes/speldjes) eruit te trekken maar nu merk ik inmiddels dat ze het minder doet. Net als dat ik eerst bijna geen staartje in mocht doen, terwijl dat nu altijd wel lukt. Misschien gewoon een kwestie van wennen?

3 jaar geleden

Kijk eens op clipengo insta! Daar hebben ze hele leuke haarclipjes, juist voor fijn haar! Mijn ervaring is dat ze echt goed blijven zitten! Ik heb deze pagina ook via 24 baby ontdekt:) https://instagram.com/clipengo.haarspeldjes?igshid=YmMyMTA2M2Y=

3 jaar geleden

Het is een kwestie van wennen, als je het elke keer doet dan weet ze straks niet beter dan dat ze wat in haar haar heeft. Ik bestelde eerst bij haarspeldjes.com of nl dat weet ik niet precies. Maar de speldjes van de kruidvat zijn ook prima en goedkoper. Ik heb ook een keer bij Ali een hele berg gekocht. Elastiekjes gebruikte ik van die heel kleine, soort beugelelastiekjes. Ook bij kruidvat en action te koop. Nu ze groter is en dikker haar, van de kruidvat maar dan echt elastiek. Die stoffen blijven sowieso slecht zitten. Oh en op YouTube/insta staan heel veel filmpjes met haar kunst haha veel plezier!

3 jaar geleden

Ze maken op de opvang bij ons altijd staartjes met van die elastiekjes van rubber. Die blijven goed zitten. Ik krijg het zelf nog niet echt voor elkaar haha

3 jaar geleden

Onze dochter heeft al heel veel en lang haar. Altijd al gehad. Zij heeft echt een fase gehad dat ze haar elastiekjes/speldjes nog geen minuut in liet. Gelukkig lijkt het er nu steeds meer op dat ze het wel weer laat zitten