5 Reacties
één jaar geleden
Hier ook al sinds eind december drama.
Mijn man vroeg is er een regressie rond deze leeftijd?
Hier heel boos, niet luisteren, maar vooral het slapen. Of eigenlijk niet slapen...
Er bij moeten blijven tijdens het in slaap vallen. Anders continu uit bed klimmen en huilen. Snachts wakker worden en eigenlijk alleen verder willen slapen tussen ons in. In alle dik 2,5 jaren wilde meneer dit nooit....
één jaar geleden
Reactie op lisadcp
Nee ik ben bang dat dit gewoon ontzettend uitdagen en verlatingsangst is? N ...
Mijn reactie was eigenlijk bedoelt op het bericht van ts: lesley ;) omdat ze daar ook noemde dat ie al paar dagen niet helemaal fit is.
@lisadcp het kan beetje van beide zijn misschien? Is het een mogelijkheid om bij hem in bed te liggen of even op de kamer te zitten tot ie slaapt?
Dat heb ik hier een tijdje gedaan. En dan weggegaan als ie sliep. Wel benoemd van te voren dat ik dan weg zou gaan. En hier ligt ie in 1pers bed dus ruimte genoeg voor mij om erbij te liggen en evt ook te slapen. Niet zo gezellig als bij je partner natuurlijk, maar soms is slaap belangrijker vind ik dan. En dan kan je de slaapassocciatie van bij jullie in bed afleren en dat ie in t eigen bedje slaapt en dan langzaam afbouwen dat je erbij bent?