5 Reacties

één jaar geleden

Klinkt niet ranzig, doe dit ook wel eens als ik dit merk ;) Zou misschien innestellingsbloeding kunnen zijn? Ik zou gewoon afwachten tot de dag dat je kan testen en niet meteen naar een dokter, bij zulke lichte bloeding kan het even goed ook om gesprongen adertje gaan. Succes alleszins! 🫰

één jaar geleden

Ik zou ook de test afwachten, kan goed innesteling zijn.. ik testte op woensdag al positief met de Kruidvat 2v5 terwijl maandag mn NOD was😅 dus je kan evt ook eerder proberen te testen als je netzo ongeduldig bent als ik haha

één jaar geleden

Lijkt me heel vroeg voor een innestelingsbloeding. Het duurt gemiddeld 9 dagen voor je ei bij de baarmoeder geraakt, en dan pas begint de innesteling. Wel benieuwd naar het resultaat, hopelijk toch positief!

één jaar geleden

Heb je al getest? Het is zo verwarrend he die wachttijd🙈

één jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Heb je al getest? Het is zo verwarrend he die wachttijd🙈
Ja! Negatief helaas. Het was érg verwarrend. Rond dat de innesteling zou kunnen had ik sochtends best wat bloed, en vanaf toen helemaal niks meer. Tot nu. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niks, alleen enorme menstruatiekrampen… dus zal vanavond wel komen. Ga het komende maand even aankijken, als het weer zo gaat, met tussenbloedingen, ga ik naar de huisarts!