4 Reacties
5 jaar geleden
Geen tips voor de pijn, maar zou me niet druk maken om zonder BH naar de winkel te gaan hoor. Ik neem mijn cup Hs ook overal mee naar toe zonder BH, dat is het voordeel van een grote jas en sjaal in de winter. BHs zitten me zo snel in de weg.
5 jaar geleden
Ik doe ook bijna nooit meer een bh aan, die van mij zijn zo hard gegroeid dat ik tot 2x toe een nieuwe heb gekocht en de nieuwste plet nu al weer extreem, dus doe alleen aan als ik me er anders heel slecht over voel. Als ik met jas kan blijven lopen doe ik zeker geen bh meer aan. Ik weet dat het even eng is, maar je raakt er steeds verder in, was begonnen met als ik thuis blijf en niemand ziet me, en nu loop ik zelfs als mensen me zien zonder jas als ik een gewaagde dag heb zonder bh. En als iemand er wat van zou zeggen lekker snouwen dat ze gewoon verrekte pijn doen door de zwangerschap, kan je t op de hormonen afschuiven 馃槣
Ik heb zelf een hele grote maat, verval nu ongeveer in 105/110J
5 jaar geleden
Bij mij helpt het om juist wel een BH te dragen, maar dan wel eentje zonder beugels en niet voorgevormd. Je kan speciale meegroei bh's kopen, vaak gelijk al een voedingsbh.
Geeft toch enige steun maar met comfort.
Verder bij hevige pijn kan je je borst(en) koelen en juist warmen met een pittenzakje. Even uitzoeken wat het beste voelt.