28 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ook erg benieuwd dus ik lees even mee 😊🤤

5 jaar geleden

Als het helemaal doorbakken is, dan mag dat ja. Zou sushitent even bellen en melden aan ze

5 jaar geleden

Ik Heb ook zon erge cravings naar sushi!!! Maar ben helemaal bang om sushi te eten ook de kipversie want dan denk ik weer van dalijk is de rauwe vis er tegen aangekomen😖😖

5 jaar geleden

Reactie op Denise hoi

Als het helemaal doorbakken is, dan mag dat ja. Zou sushitent even bellen e ...
Ik probeer ze te bellen maar zie alleen geen nr staan & als ze mij bellen is het anoniem

5 jaar geleden

Reactie op tashaa

Ik Heb ook zon erge cravings naar sushi!!! Maar ben helemaal bang om sushi ...
Daarom bestel ik altijd rond 14:00 dan zijn ze net open! Dan kan er niks verkeerd gaan

5 jaar geleden

Daarom bestel ik altijd rond 14:00 dan zijn ze net open! Dan kan er niks ve ...
Owja hahahah ook nog een idee!!!

5 jaar geleden

Wij gaan morgen zelf zwangerschapsproof sushi maken. Met mango, komkommer, omelet, avocado en wss ook nog een salade met surimikrab ofzo. Dan weet ik zeker dat alles gewoon oké is, én ook nog erg leuk en lekker om te maken 😃

5 jaar geleden

Die crispy sushi gooien ze vaak even in de frituur. In dat geval is de vis voldoende verhit om veilig te eten. Tonijn moet je hoe dan ook laten staan. Je kan voor deze zekerheid het restaurant bellen en aangeven dat je zwanger bent en dat de zalm goed doorbakken moet zijn. Eet smakelijk!

5 jaar geleden

Reactie op Marijn1985

Die crispy sushi gooien ze vaak even in de frituur. In dat geval is de vis ...
Lust alleen die met zalm! Of met kip & garnaal

5 jaar geleden

Ik heb ‘mijn’ sushitent gebeld en die konden precies aangeven wat wel en niet mag en evt welke aanpassingen. Wij gaan dus van het weekend bestellen!

5 jaar geleden

Reactie op Allmam

Ik heb ‘mijn’ sushitent gebeld en die konden precies aangeven wat wel en ni ...
Ik wil het ook weten wij hebben Mr.Sushi

5 jaar geleden

Lust alleen die met zalm! Of met kip & garnaal
Dat is mooi. Dat mag je allemaal.

5 jaar geleden

Gefrituurde garnaal! Gebakken kip, & vegatarische sushi box

5 jaar geleden

Door dit topic zin in sushi 😆. Komende week ga ik het weer zelf maken! O.a. komkommer, mango, bosui, avocado en zalmsalade 👌🏼.

5 jaar geleden

Reactie op JPx21

Door dit topic zin in sushi 😆. Komende week ga ik het weer zelf maken! O.a ...
Hier ook zelfgemaakt. Met komkommer, mango, avocado, puntpaprika en surimikrab salade. Was echt smikkelen🥰

5 jaar geleden

Sushi point heeft speciale menu’s voor zwangere vrouwen . Hoe chill!

5 jaar geleden

Reactie op Pingu

Wauw dit is een goeie tip! Ik heb echt al weken zin in sushi en zouden dit weekend naar nagoya gaan, maar nu de restaurants dicht zijn niet dus! Dikke bommer! Hier ga ik zeker gebruik van maken! 🤗🤗

5 jaar geleden

Oooooooh zoveel zin in sushi!!

5 jaar geleden

Oooh... Niet goed dit topic 🙈. Nu duimen dat ik niet te misselijk ben wanneer we gaan bestellen 🙏🏻😉...

5 jaar geleden

Reactie op Pingu

Die hebben wij niet