21 Reacties
5 jaar geleden
Ja hoor ik had ze eerst ook heel licht en elke 2 dagen zag je dat ze donkerder werden 馃槉 nu 8 weken zwanger
5 jaar geleden
Reactie op Bianca80
Ik heb 4 testen van de action gedaan en de 1e was bij mij ook licht..ze wor ...

Okee, zo donker als de onderste heb ik nog niet gehad test meestal om de dag hopelijk komend weekend een knaltest. Weet dat het niet alles zegt maar zou wel fijn zijn 馃ぃ
5 jaar geleden
Die van mij werden ook niet donkerder dus ik kreeg vd doktersassistente het advies andere merken te kopen. Die waren gelijk duidelijk positief! Mocht je toch onzeker zijn, gewoon n ander merk kopen en die testen. Ik had predictor early, clearblue snelle indicatie en kruidvat 2 voor 5 euro. I know....dacht, dan doe ik t gelijk goed 馃ぃ
Btw, toen de action early licht positief was, was clearblue digitaal negatief. Dus zelfs dat zegt nog niks...
5 jaar geleden
Wij hadden een test gedaan op 17/09, zou normaal de eerste dag van mijn maandstonden geweest zijn.. we zagen een suuuuuuper flauw lijntje! Zijn dan een digitale clearblue test gaan halen en op 19/09 opnieuw getest... die gaf aan dat ik zwanger was (1-2 weken na bevruchting)!! 馃槂 Dus nu zou ik dan 5 weken en 1 dag zwanger zijn gerekend vanaf mijn laatste maandstonden 馃槉 denk nu toch nog eens eentje met een streepje te gaan kopen... denk dat ik het pas echt ga geloven als ik een donkere streep zie 馃槄
5 jaar geleden
Ik had op 10 en 12 sept 2 early testen gedaan in de avond van action en een dikke streep 1 dag voor me nod en 6 dagen later de normale test ook een dikke streep. Ligt aan de aanmaak van je hcg
Ben nu 5w+6 dagen
5 jaar geleden
Fijn om te horen dat er meer een licht streepje hadden, ik zie ze gelukkig wel donkere worden heb er nog 3 liggen dus hoop dat de laatsten ook oplopen en anders nog maar langs de Kruidvat
5 jaar geleden
Hier ook 4 Action testen. Begonnen heel licht maar die van gisteren had na 20 seconden al een knalstreep :)