26 Reacties

4 jaar geleden

Pickwick heeft cafeine vrije fruit fushion

4 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Oja die is ook inderdaad wel prima. Maar heb ik ook al teveel gedronken denk ik 🙈. Ik drink nogal veel thee haha en mis “gewone thee” echt heel erg! Ik drink wel 1 à 2 kopjes per dag mét theïne, maar probeer het te beperken vanwege de borstvoeding.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Hoi hoi, dat vind ik zelf ook lastig… voor de variatie maak ik zelf gemberthee of muntthee. Gewoon met stukjes gember of munt, eventueel schijfje van een citrusvrucht bij de gemberthee en wat honing. Van de zakjes thee kom ik niet veel verder dan wat je al genoemd hebt dus ik volg ook even mee 😊

4 jaar geleden

Online zijn hele goede verse losse thee te vinden, dus niet de (pickwick) zakjes.. van kruiden tot vruchten en hierin variaties ook theïne vrij😁

4 jaar geleden

Reactie op Mamaof1

Online zijn hele goede verse losse thee te vinden, dus niet de (pickwick) z ...
En welke bijvoorbeeld is dan heel lekker naar jou mening??

4 jaar geleden

https://www.evansnwatson.nl/ct/vruchtenthee-21 Deze site is echt top, als je een smaak kiest scroll je naar beneden en zie direct cafeïne; geen.. je kan er ook een proefpakket bestellen, super handig! Zwarte bessen thee smaakt beetje casis achtig 😁 kreeg ik gratis om te testen toen ik verse kamille bestelde en die is goed (is toch anders dan uit een pickwick zakje..) en ik heb nu net een aantal nieuwe smaakjes besteld die komen morgen geloof ik aan😁

4 jaar geleden

Reactie op Mamaof1

https://www.evansnwatson.nl/ct/vruchtenthee-21 Deze site is echt top, als ...
Ah super! Ik zie dat je het proefpakket ook helemaal zelf kan uitkiezen, wat handig!

4 jaar geleden

Minty Marocco van pickwick is ook cafeïne vrij

4 jaar geleden

Je zou losse thee kunnen proberen. Kan je heel veel kopen bij bijvoorbeeld Simon levelt. En die kunnen je ook helpen met smaak etc.

4 jaar geleden

Reactie op Verdubbelaar

Minty Marocco van pickwick is ook cafeïne vrij
Ah super, dat wist ik niet!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Bamboe thee is ook erg lekker

4 jaar geleden

Theïne vrij ivm de borstvoeding? Of gewoon omdat je het zelf fijn vindt? Ik hou daar zelf namelijk helemaal geen rekening mee 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Poezenfan

Bamboe thee is ook erg lekker
Bamboe thee!? Dat ken ik helemaal niet. Koop je dat los?

4 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Hier zit zoethout in. Ook al niet goed voor de bloeddruk 🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Allmam

Theïne vrij ivm de borstvoeding? Of gewoon omdat je het zelf fijn vindt? Ik ...
Ja klopt, vanwege de borstvoeding. Ik drink echt veel koppen thee per dag, dus probeer daarom zo min mogelijk met cafeïne te drinken.

4 jaar geleden

Reactie op Mamamei89

Je zou losse thee kunnen proberen. Kan je heel veel kopen bij bijvoorbeeld ...
Goeie, ga ik proberen nu!

4 jaar geleden

Alle kruidenthee; sterrenMunt is mijn favoriet. Verse gember of verse munt zoals al genoemd, groene thee, brandnetel thee, oplosthee van zonnatura (zit alleen weer suiker in) En inderdaad de verse zakjes thee, dat is puur uitproberen wat je lekker vind. Er is ook bv thee, die vind ik zelf ook lekker (of het werkt is een 2e, maar het zal in ieder geval niet je productie verlagen) Let op met verse salie (?)) dacht ik, dat kan je productie schijnbaar stoppen. Er valt voor en aantal producten wat te zeggen maar volgens mij moet je elke dag 2 liter van die thee drinken wil dat enig effect hebben (zoals zoethout bloeddrukverhogend)

4 jaar geleden

Let op met munt thee. Dat werkt net als salie, zorgt voor mindere productie van de bv. (Vertelde mijn lactatiekundige)

4 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Let op met munt thee. Dat werkt net als salie, zorgt voor mindere productie ...
Oh joh! Goed dat je het zegt.

4 jaar geleden

Bij de kruidenthee van Albert Heijn zit ook Jasmijnthee (niet groene thee met jasmijn, maar theïnevrij), die is voor de afwisseling ook erg lekker. Zit wel nog van alles in, o.a. appel, maar de smaak is zacht, bloemig.