7 Reacties

3 jaar geleden

Het moet trouwens zijn: ze at altijd heel goed haar brood in de ochtend en middag

3 jaar geleden

Kan zijn dat ze bij opvang langer wachten of juist eerder naar bed doen? Kan ook uit maken. En misschien meer "vreemde" indrukken waardoor ze langer slaapt, meer te verwerken? Brood was hier ook 't zelfde ff een ding. Ben toen 't anders aan gaan bieden voor een tijdje. Geroosterd, in reepjes, zelfs het neerleggen of aangeven kan hier al uitmaken. Oh en tussendoor drinken of juist nadien kan ook al uitmaken hier. #kieskeurig😅

3 jaar geleden

Voorkeur voor brood? Onze dochters kunnen heel kritisch zijn op ander brood: andere korstjes, wel of geen pitjes, grof of fijn volkoren...

3 jaar geleden

Misschien niet wat je wil horen... maar dit is kind eigen. Ik heb een puber en 8jarige waarbij dit nogsteeds gebeurd😅 Zijn ze ergens anders (zonder papa/mama) dan vallen problemen die je thuis hebt 'ineens' heel erg mee. Thuis slapen ze slecht; ergens anders ineens goed. Thuis vinden ze alles vies; bij opa&oma smikkelen ze alles op. Thuis gedragsproblemen; bij anderen het zonnetje in huis. Thuis steeds plassen in broek; op bezoek de hele dag zindelijk. Etc.

3 jaar geleden

Hier ook, maar zonder iets erop eet ze het wel.. dus dan maar droog brood 😅 en ik doe dat kleine stukjes steeds in mondje. Zelf pakken en eten kan ze heel goed maar gaat er nu vies mee doen, in en uit mond op grond gooien. Als ik het geef niet 🤷🏽‍♀️ wat ook hielp was rijdend in de wagen rechtop steeds stukjes geven en korstjes. Dan heeft ze wat om naar te kijken. Thuis kent ze alles en snel verveelt aan tafel. Voor het raam zitten we en dat helpt ook. Slapen gaat van begin af aan al beter op crèche dan thuis 🙈 heb het maar gewoon geaccepteerd. In de wagen buiten slaapt ze wel s middags vaak 2/2,5 uur. Op de creche slaapt ze in buitenbedje dus ze vindt het buiten gewoon fijn denk ik (helemaal ingepakt).

3 jaar geleden

Reactie op LL_

Hier ook, maar zonder iets erop eet ze het wel.. dus dan maar droog brood � ...
Droog brood at ze inderdaad wel maar zelfs dat wil mevrouwtje niet meer 🙄. Ik kijk wel gewoon wat er in gaat en anders heeft ze pech. Dat spelen met het eten merk ik ook heeel erg de laatste tijd. Ze wil in alles knijpen 🤣. Merk sowieso wel dat ze minder eet dan bijvoorbeeld 2 maanden geleden. Gok zomaar dat haar middag flesje er binnenkort ook af gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Misschien niet wat je wil horen... maar dit is kind eigen. Ik heb een puber ...
Daar waren wij ook al achter. Thuis wil ze nog wel eens een keertje “hangerig” zijn er bij andere nooit! 😅🤣