25 Reacties
4 jaar geleden
Hier een zoontje, maar zelfde verhaal. Z8 valt goed en zeeman vaak ook wel alleen is wat mindere kwaliteit. Verder lijkt wibra ook wel wat ruim te vallen
En ik let in de winkel gewoon goed op de rekbaarheid haha🙈😅
4 jaar geleden
Ik heb kleding bij la redoute besteld die vallen ook een stuk breder dan kleding die ik bij andere winkels heb gehaald
4 jaar geleden
Reactie op Liesxx
Hoii! Hier precies hetzelfde! Kleding van babystyling valt ruim en lekker s ...
Babystyling kkmen alle kleertjes van Ali! Als je die een screen shot foto van een setje maakt en die in je Ali app bij zoeken doet krijg je precies zelfde foto’s met de setjes maar dan een stuk goedkoper.. scheelt weer 🤣❤️
4 jaar geleden
Reactie op baby2021xx
Babystyling kkmen alle kleertjes van Ali! Als je die een screen shot foto v ...
Oeh heb je een linkje 🤗
4 jaar geleden
Dank allemaal, hier kan ik weer mee verder :-) Ik koop voornamelijk via Vinted, dus kan het dan niet vooraf testen, dus handig om te weten welke merken handig zijn!
4 jaar geleden
De kleertjes van mi toetie en thiscuteness komen inderdaad van ali maar de kleertjes van babystyling zijn echt van babystyling zelf! Hun hebben een webshop, 2 eigen winkels en een deel van hun collectie is ook bij wehkamp te koop. Hun hebben hun eigen label wel worden hun foto’s zoals bij vele andere bedrijven gebruikt waardoor het lijkt alsof hun kleding vandaar komt maar in werkelijkheid krijg je een hele andere kwaliteit en model als je het bij ali koopt. En babystyling levert wel echt kwaliteit en hebben een goeie pasvorm.
4 jaar geleden
Wij hadden dit probleem ook totdat we de heerlijke bamboe broekjes met brede tailleband van de Hema ontdekten. Alle kleuren en alle maten gekocht. Prenatal 62 is bijvoorbeeld veel te strak maar wel te lang. Deze broekjes van de Hema, kan ze nog aan in 56, 62 en 68. Heerlijk stretch! Het zijn de broekjes waar je ook een bijpassend overslagrompertje van kan kopen!!
4 jaar geleden
Mijn meisje zit ook boven de +2 lijn 😜 Een heerlijk meisje van 69cm en 8.1 kg! Maar ik koop gewoon veel bij de zara, maat 74. Past prima! Laatst had ze een oud rompertje van dr broer aan van de h&m in maat 80, ging ook goed! H&m valt sws wel wat ruimer en heb ik veel aan gehad wat betreft Rompers voor mn zoon. Die is ook altijd groot en wat breder dan het gemiddelde