Hee dames! Wij gaan binnenkort naar Italië op vakantie en hebben een zwembad bij ons huisje daar. Nu zie ik wel eens plaatjes van baby’s in een band met zitje in het water, maar ik vraag me af of mijn kindje van 1 jaar daar nog in wilt.
Hebben jullie ervaring met een fijn en veilig drijfding waar je dreumes met plezier in zat in het water?
Foto is for fun:)
Goeie vraag! Ik volg!
Mijn 15 maanden oude dochter wil allang niet meer in haar float, dus ze gaat met ons mee op de arm en anders in het peuterbadje. Met bandjes maarja is ook maar schijn bescherming.
Echt in de babyfloat wilde mijn dochter niet maar een swimtrainer wel dan kon ze mee lopen/staan in het water en wel meer bewegen. Zo dreef ze heerlijk door het zwembad en hoefde we haar niet vast te houden
Hier van de week een band aangeschaft waar ze in kan zitten.
In open/dieper water vindt ze het heerlijk!
Is er ook een peuter/ondiep gedeelte, dan speelt ze daar liever vrij in.
Wij hadden bandjes om z'n armen in de delen waar hij zelf kon spelen. Een swimtrainer om te chillen/drijven in het water en ik had een klein bandje waar hij in kon, die rondom z'n buik zit. Dat vond hij fantastisch! Ik ben eigenlijk nog opzoek naar een soort baby float maar dan kleiner zodat hij wel met z'n armen in het water kan spetteren.
We hebben trouwens ook een puddle jumper maar dat is nog te groot. (hij is nr 2 dus we hebben al een collectie zwembandjes etc 😅)
Hoe diep is het water? Ons zoontje wil idd niet in zo'n baby float. Wel vond hij een opblaasauto geweldig. In ondiep water kon hij hiermee lopen zonder om te vallen. En in het diepe vermaakte hij zich hier ook mee
Ik ben laatst voor het eerst wezen zwemmen met m’n zoontje van 14 maanden. Ik had een swimtrainer gekocht op advies van een vriendin. Echt de beste aankoop ooit geweest, zeker een aanrader!