12 Reacties

3 jaar geleden

Goeie vraag! Ik volg! Mijn 15 maanden oude dochter wil allang niet meer in haar float, dus ze gaat met ons mee op de arm en anders in het peuterbadje. Met bandjes maarja is ook maar schijn bescherming.

3 jaar geleden

Echt in de babyfloat wilde mijn dochter niet maar een swimtrainer wel dan kon ze mee lopen/staan in het water en wel meer bewegen. Zo dreef ze heerlijk door het zwembad en hoefde we haar niet vast te houden

3 jaar geleden

Reactie op BM08

Echt in de babyfloat wilde mijn dochter niet maar een swimtrainer wel dan k ...
Thanks voor de tip! ik denk dat ik die ga aanschaffen. Is hij klein op te vouwen voor in de koffer?

3 jaar geleden

Reactie op Suzey-Q

Thanks voor de tip! ik denk dat ik die ga aanschaffen. Is hij klein op te v ...
Ja heel klein je moet hem helemaal opblazen. Dus kan plat en klein in de koffer

3 jaar geleden

Hier van de week een band aangeschaft waar ze in kan zitten. In open/dieper water vindt ze het heerlijk! Is er ook een peuter/ondiep gedeelte, dan speelt ze daar liever vrij in.

3 jaar geleden

Mijn zoontje wil nog wel in de baby float en dan lopen in het water want hij kan alleen kruipen en dat wil hij niet in het water

3 jaar geleden

Wij hadden bandjes om z'n armen in de delen waar hij zelf kon spelen. Een swimtrainer om te chillen/drijven in het water en ik had een klein bandje waar hij in kon, die rondom z'n buik zit. Dat vond hij fantastisch! Ik ben eigenlijk nog opzoek naar een soort baby float maar dan kleiner zodat hij wel met z'n armen in het water kan spetteren. We hebben trouwens ook een puddle jumper maar dat is nog te groot. (hij is nr 2 dus we hebben al een collectie zwembandjes etc 😅)

3 jaar geleden

Hoe diep is het water? Ons zoontje wil idd niet in zo'n baby float. Wel vond hij een opblaasauto geweldig. In ondiep water kon hij hiermee lopen zonder om te vallen. En in het diepe vermaakte hij zich hier ook mee

3 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Hoe diep is het water? Ons zoontje wil idd niet in zo'n baby float. Wel von ...
Ooh wat een heerlijke foto! Ik geloof dat we geen ondiep gedeelte hebben in het zwembad.. Anders was dit echt geweldig geweest!

3 jaar geleden

Ik ben laatst voor het eerst wezen zwemmen met m’n zoontje van 14 maanden. Ik had een swimtrainer gekocht op advies van een vriendin. Echt de beste aankoop ooit geweest, zeker een aanrader!