31 Reacties
5 jaar geleden
Nux vomica D12 korreltjes. Voor de heftige misselijkheid (dus niks meer binnen houden) helpt helaas alleen chemische medicatie. Ik gebruik primperan zetpillen om uitdroging tegen te gaan
5 jaar geleden
Suprimal tabletten heb k via huisarts voorgeschreven gekregen kun je ook halen bij Kruidvat trekpleister
5 jaar geleden
Ik eet smorgens in bed eerst even een beschuitje met jam en blijf daarna nog even in bed liggen. Pas daarna ga ik eruit en merk ik dat mijn misselijkheid minder is. Ook zorg ik dat ik om de 2 uur iets neem. De verloskundige zei..neem maar waar jij zin in hebt. Maakt niet uit wat. Dus ik heb altijd bescuitjes mee. Ook drink ik graag aanmaakranja, water en lichte thee. Ook merk ik dat als ik veel rust en optijd naar bed ga mijn misselheid minder is. Ik heb voor mezelf de luxe op smiddags ook nog even te liggen. En savonds lig ik er om 21.00/21.30 al in.
5 jaar geleden
Hier ook al heel vroeg enorm misselijk....helaas niet alleen in de ochtend, maar de hele dag door! Ik merk wel dat als ik om de 2 uur wat kleins neem dat het minder is... in de ochtend geprobeerd om wat te eten, maar dat werkt voor mij averechts... ik ga ook eens de tips doorlezen!🤞
5 jaar geleden
Ik eet over hele dag kleine dingen, ook al ben misselijk, en als heel erg is neem keer glas cola. Wat bij mij ook goed helpt. Mag van de verloskundige al wil ik het niet hele dag drinken, alleen als echt erg is. Zn mensen die denken dat op dieet ben haha omdat ik alles afsla qua gebak, koek en snoep. Als aan denk jak.