31 Reacties

5 jaar geleden

Gemberthee of tabletten worden vaak aangeraden

5 jaar geleden

Deze helpt bij mij heel goed.

5 jaar geleden

Reactie op Esra83

Deze helpt bij mij heel goed.
Waar koop je deze?

5 jaar geleden

Zelf verder gemberthee maken, helpt bij mij heel goed!

5 jaar geleden

Waar koop je deze?
Ik heb het bij Broeders besteld maar volgens mij heeft Etos het ook.

5 jaar geleden

Nux vomica D12 korreltjes. Voor de heftige misselijkheid (dus niks meer binnen houden) helpt helaas alleen chemische medicatie. Ik gebruik primperan zetpillen om uitdroging tegen te gaan

5 jaar geleden

Hoi! Hier ook al weken ontzettend misselijk. Hou het meeste nog wel binnen gelukkig. Ga de tips eens doorlezen

5 jaar geleden

Suprimal tabletten heb k via huisarts voorgeschreven gekregen kun je ook halen bij Kruidvat trekpleister

5 jaar geleden

Verse gemberthee helpt erg goed!

5 jaar geleden

Muntthee schijnt ook te helpen!

5 jaar geleden

Verse gemberthee! Naar hé die misselijkheid.

5 jaar geleden

Reactie op Amarèl

Muntthee schijnt ook te helpen!
Al geprobeerd. Maar helaas krijg ik hier erge oprispingen van.

5 jaar geleden

Reactie op meertje85

Verse gemberthee! Naar hé die misselijkheid.
Ja weet dat het erbij hoort... maar echt functioneren kan je hierdoor niet.

5 jaar geleden

Reactie op Rvj

Al geprobeerd. Maar helaas krijg ik hier erge oprispingen van.
Ah dat is niet fijn. Sterkte er mee!

5 jaar geleden

Ik eet smorgens in bed eerst even een beschuitje met jam en blijf daarna nog even in bed liggen. Pas daarna ga ik eruit en merk ik dat mijn misselijkheid minder is. Ook zorg ik dat ik om de 2 uur iets neem. De verloskundige zei..neem maar waar jij zin in hebt. Maakt niet uit wat. Dus ik heb altijd bescuitjes mee. Ook drink ik graag aanmaakranja, water en lichte thee. Ook merk ik dat als ik veel rust en optijd naar bed ga mijn misselheid minder is. Ik heb voor mezelf de luxe op smiddags ook nog even te liggen. En savonds lig ik er om 21.00/21.30 al in.

5 jaar geleden

Probeer eens wat stukjes gember in je water of thee te doen. Helpt bij mij altijd als ik misselijk ben

5 jaar geleden

Hier ook al heel vroeg enorm misselijk....helaas niet alleen in de ochtend, maar de hele dag door! Ik merk wel dat als ik om de 2 uur wat kleins neem dat het minder is... in de ochtend geprobeerd om wat te eten, maar dat werkt voor mij averechts... ik ga ook eens de tips doorlezen!🤞

5 jaar geleden

Vanillevla

5 jaar geleden

Ik eet over hele dag kleine dingen, ook al ben misselijk, en als heel erg is neem keer glas cola. Wat bij mij ook goed helpt. Mag van de verloskundige al wil ik het niet hele dag drinken, alleen als echt erg is. Zn mensen die denken dat op dieet ben haha omdat ik alles afsla qua gebak, koek en snoep. Als aan denk jak.

5 jaar geleden

Ik heb als ik op sta sinds een paar dagen misselijkheid, soms moet ik ook overgeven. Als ik dan wat eet is het weg. Meer vrouwen die dit hebben?