14 Reacties
5 jaar geleden
Heey heey, ai niet leuk! Ik heb wel iets wat je kunt proberen,
het klinkt misschien heel erg gek, maar na de bevalling van mijn 2e had ik er ook een, oooh... Zo enorm pijnlijk!
Mijn kraam hulp kwam met de tip om een gebruikt theezakje er tegen te leggen, en met een dag was het zo veel minder, heb dit 2 dagen gedaan, 👍😊 ik dacht eerst ook wat zegt ze nou? Maar het scheelde dag en nacht met dat thee zakje
Bij mij hielp het, het valt te proberen. Anders misschien curanol? als je dat nog niet geprobeerd heb 😉
Hopelijk ben je er snel vanaf, want dat is echt niet leuk 🙈
5 jaar geleden
Super bedankt voor de tips 😄
Pilletjes en zalf heb ik besteld... verwacht deze morgen... kan niet wachten! Theezakje is aan het afkoelen zodat ik deze zo snel mogelijk kan gebruiken 😁
5 jaar geleden
Reactie op Mndy88
Heey heey, ai niet leuk! Ik heb wel iets wat je kunt proberen,
het klinkt ...
Maakt het soort thee dan nog iets uit? 🙈
5 jaar geleden
Hier zijn 19 tips https://www.24baby.nl/geboorte/herstel-na-bevalling/tips-tegen-aambeien/
hopelijk ben je er iets mee...
5 jaar geleden
Heel herkenbaar, curanol tabletten en zalf hielp bij mij helemaal niks. Uit ellende verschillende dingen geprobeerd uit de kast. En wat echt hielp was een hele dikke laag sudocreme op de aambei en een dikke laag op een wattenschijfje en die er ook tegenaan en met een paar dagen kromp die eindelijk en kon ik hem terug naar binnen duwen en toen was de pijn ook weg. Maar snap je helemaal, het is echt verschrikkelijk pijnlijk!