14 Reacties

5 jaar geleden

Heey heey, ai niet leuk! Ik heb wel iets wat je kunt proberen, het klinkt misschien heel erg gek, maar na de bevalling van mijn 2e had ik er ook een, oooh... Zo enorm pijnlijk! Mijn kraam hulp kwam met de tip om een gebruikt theezakje er tegen te leggen, en met een dag was het zo veel minder, heb dit 2 dagen gedaan, 👍😊 ik dacht eerst ook wat zegt ze nou? Maar het scheelde dag en nacht met dat thee zakje Bij mij hielp het, het valt te proberen. Anders misschien curanol? als je dat nog niet geprobeerd heb 😉 Hopelijk ben je er snel vanaf, want dat is echt niet leuk 🙈

5 jaar geleden

Hoii hoii, helaas ook een ervaringsdeskundige hier. Curanol zalf en tabletten hebben mij heel erg geholpen 10 jaar geleden tijdens mijn eerste zwangerschap en nu ook weer. Te bestellen via bol.com. Sterkte 🙁💐

5 jaar geleden

Super bedankt voor de tips 😄 Pilletjes en zalf heb ik besteld... verwacht deze morgen... kan niet wachten! Theezakje is aan het afkoelen zodat ik deze zo snel mogelijk kan gebruiken 😁

5 jaar geleden

Reactie op Mndy88

Heey heey, ai niet leuk! Ik heb wel iets wat je kunt proberen, het klinkt ...
Maakt het soort thee dan nog iets uit? 🙈

5 jaar geleden

Beetje tandpasta op smeren. Niet teveel want brand als een malle. Weet niet hoe het werkt maar dag later al minder pijnlijk

5 jaar geleden

Reactie op AnneriekeM

Maakt het soort thee dan nog iets uit? 🙈
Nee hoor 😊👍

5 jaar geleden

Hier zijn 19 tips https://www.24baby.nl/geboorte/herstel-na-bevalling/tips-tegen-aambeien/ hopelijk ben je er iets mee...

5 jaar geleden

Bij mij werd neusspray aangeraden om er op te spuiten.. dan slinkt hij!

5 jaar geleden

Heel herkenbaar, curanol tabletten en zalf hielp bij mij helemaal niks. Uit ellende verschillende dingen geprobeerd uit de kast. En wat echt hielp was een hele dikke laag sudocreme op de aambei en een dikke laag op een wattenschijfje en die er ook tegenaan en met een paar dagen kromp die eindelijk en kon ik hem terug naar binnen duwen en toen was de pijn ook weg. Maar snap je helemaal, het is echt verschrikkelijk pijnlijk!

5 jaar geleden

Ik kreeg ook de tip om neusspray met xylometazoline erin te gebruiken. Dit werkt namelijk bloedvatvernauwend. Gebruik dit nu in combinatie met curanol tabletten en zalf en drink wat extra water en pruimensap om de ontlasting soepel te houden!

5 jaar geleden

Aloë Vera gel, werkt super!

5 jaar geleden

Van dr. A Vogel Hamameliszalf, en letten op voeding om ontlasting zacht te houden.

5 jaar geleden

Reactie op Mndy88

Heey heey, ai niet leuk! Ik heb wel iets wat je kunt proberen, het klinkt ...
Dit is een hilarische reactie haha! Nog een specifieke kruiden thee? Of gewoon alle thee?

5 jaar geleden

Een bepaalde soort neusspray helpt bij het slinken... weet alleen niet meer welke