11 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook de stokke, ik heb Munchkin kommetjes met zuignap, die blijven ook niet zitten. Verder een bordje via Amazon gekocht: PandaEar Siliconen Zuig Verdeelde Plaat voor Peuters > zo heet ie op Amazon.nl. Die maak ik op het zuig gedeelte een beetje nat en bordje zet ik neer met een stevige duw op het midden en dan blijft ie aardig zitten. Maar niet muurvast, m'n zoontje krijgt hem best los (maar dat is pas vaak als hij klaar is met eten, dan gaat hij spelen en prutsen met dat bordje). Dus dan gaat 't bord sowieso weg. Verder leg ik gewoon veel op de tray trouwens.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde blad maar bij ons blijven de Munchkin kommetjes wel zitten. We doen wat druppels water op het blad en plakken dan het kommetje erop. Gaat toch wel 80% van de tijd goed. Die tray van Stokke zelf hebben we ook en is inderdaad waardeloos.

3 jaar geleden

Ik heb silicone bordjes van de Zeeman en deze werken echt heel erg goed bij ons! Ook met zuignapjes aan de onderkant. Ik was er eerst een beetje sceptisch over maar het gaat 80% van de tijd goed. Als ze klaar is met eten begint ze er echt hard aan te trekken en na 4x is die dan wel los maar voor die tijd heb ik het bordje al weggehaald 😉 er zitten dan ook 3 zuignappen onder. De kommetjes daarintegen van de Zeeman blijven niet zitten..

3 jaar geleden

Hier hetzelfde blad maar bij ons blijven de Munchkin kommetjes wel zitten. ...
Oh, ik zal het daarbij ook eens proberen met wat water, hij eet niet zo vaak uit een kommetje dus komt hier ook niet zo vaak voorbij!

3 jaar geleden

Het blad van Stokke is ook niet geheel glad zoals het blad van de ikea stoel wel is. Zelf geef ik vaak een los bakje met oortjes, gebruik ik de stokke placemat of geef ik het direct op het blad. Met regelmaat belandt het op de grond. Consequent zijn helpt hier wel iets. Wil ze iets gooien, zeg ik nee en pak er terug. Blijft ze gooien, gaat het uit bereik. Een leerproces, maar komt vanzelf goed.

3 jaar geleden

De bordjes van Oxo plakken heel goed op het Stokke-blad, erg tevreden van.

3 jaar geleden

Wij leggen het eten soms gewoon op het blad 🙈🤣 dan kan hij er ook geen bord vanaf trekken

3 jaar geleden

Wij hebben een bordje van Eco Rescals en die werkt hier erg goed. Gelukkig is de fase van het servies op de grond gooien snel voorbij gegaan maar dat zou zomaar weer terug kunnen komen 🤡.

3 jaar geleden

Hier ook al het eten op het blad! Dan steeds een klein beetje erbij, niet alles tegelijk, want dan belandt alles tegelijk op de grond :)

3 jaar geleden

Hier ook alles op het blad, kleine beetjes telkens. Bij teveel overzien kindjes het minder goed en dan belandt alles sneller op de grond heb ik mij laten vertellen. Mijn dochter gooit geen eten op de grond, dus ik blijf het zo doen haha.

3 jaar geleden

Reactie op BabyBun

Wij leggen het eten soms gewoon op het blad 🙈🤣 dan kan hij er ook geen bo ...
Hier hetzelfde