51 Reacties

5 jaar geleden

Cola helpt mij wel eens. Antagel helpt mij ook goed. Dit is een soort rennie drankje..

5 jaar geleden

Rennie

5 jaar geleden

Hallo carmen, jeetje wat vervelend ik heb dat ook . wat bij mij werkt is een appel eten of melk drinken xxxxxx

5 jaar geleden

Omeprazol hielp supergoed bij mij 5 jaar geleden! Weet niet of het nu nog mag tijdens de zwangerschap, dus even informeren

5 jaar geleden

Reactie op meertje85

Omeprazol hielp supergoed bij mij 5 jaar geleden! Weet niet of het nu nog m ...
Ja mag nog! Ik gebruik het momenteel ook (helaas helpt het bij mij niet 100%)

5 jaar geleden

Malox helpt ook goed

5 jaar geleden

Pepermunt en kauwgom. Je hebt verschillende Rennie, smaken niet allemaal hetzelfde maar goed allemaal proberen is misschien een beetje prijzig 馃檲

5 jaar geleden

Vanille vla馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Daphh91

Vanille vla馃榿
Ik heb het vandaag geprobeerd en zo te zien werkt het;)

5 jaar geleden

Melk

5 jaar geleden

Antagel

5 jaar geleden

Reactie op Daphh91

Vanille vla馃榿
Ik heb het gisteren ook gehaald en volgens mij werd het iets minder. Vanavond weer uitproberen. Bedankt voor de tip

5 jaar geleden

Reactie op Daphh91

Vanille vla馃榿
Oh dit ga ik echt even proberen! Ben benieuwd

5 jaar geleden

Ik hoorde pas iemand die voor het slapen gaan Optimel of melk dronk, dat scheen haar goed te helpen!

5 jaar geleden

Ik hou niet van melk of vla dus ik neem een danoontje. Ik heb het ook alleen als ik in bed lig 's avonds dus ik slaap al met 3 kussens zodat m'n hoofd goed hoog ligt. En eindelijk iemand die die rennies ook smerig vind! Ik dacht dat het aan mij lag, werd er gewoon nog misselijker van. Ik had sinaasappelsmaak zelfs 馃槀馃槀

5 jaar geleden

Riopan suspensies (vloeibaar in zakjes)? Gebruik ik ook.

5 jaar geleden

Reactie op Juless

Ik hou niet van melk of vla dus ik neem een danoontje. Ik heb het ook allee ...
Oh ze zijn zo vies 馃ぃ en mn man eet ze met een strak gezicht gewoon op . Bah !

5 jaar geleden

Antagel hielp bij mijn eerste zwangerschap super goed, je kan het bij de apotheek halen!

5 jaar geleden

Ik ben vandaag ook 21 weken en de laatste dagen steeds meer last van brandend maagzuur. Net nu de misselijkheid wat aan het afnemen was... Ga de tips eens proberen!

5 jaar geleden

Reactie op Daphh91

Vanille vla馃榿
Daar kwam mijn zusje ook mee inderdaad toen ik haar vroeg om maagzuur tips. Zij had de tip van haar verloskundige. En voor haar werkte het.