11 Reacties

één jaar geleden

Je moet goed uitkijken met de drinkbeker. Daar eerst voorzichtig dop van los draaien voordat je m open maakt. Die bekers komen onder druk te staan dus als je m opent dan spuit het er uit. Dit had onze zoon met zijn rietjesbeker haha! Spoot overal heen. Verder hadden wij zo'n kraskleurboek hoef je niet allemaal stiften etc. Mee te nemen maar konden ze toch nog beetje kleuren en grote hit bij ons waren de zoekboeken. Daar hadden we er 2 van mee.

één jaar geleden

Reactie op Thvd2021

Je moet goed uitkijken met de drinkbeker. Daar eerst voorzichtig dop van lo ...
Had ik dit maar op voorhand geweten. Wij hadden een fontein dus🫣 Wij vlogen vorig jaar ook naar Egypte, zoontje was toen net 2. Ik had raamstickers mee, zo'n fidget spinner, wat boekjes (zoekboek en flapjes boek grootste hits). En de tablet inderdaad. Allemaal dingen (inclusief tablet) die voor hem nieuw waren. Dan nog 2 kleine auto's. Van zijn meter had hij een cadeautje meegekregen: eerst al plezier bij het uitpakken en dan ook echt lang gespeeld met zijn "sensory book board" Fijne vakantie gewenst! https://mijn-hummeltje.nl/products/sensory-book-board-ontdek-en-leer-door-voelen-vilt-boek?variant=46473548923215&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw15eqBhBZEiwAbDomEiF7e9bRDms0WXKPw8rI5IC0y7N2dm1M-jxfOy4mzavb95TnbWBzzRoCoF4QAvD_BwE

één jaar geleden

Wij zijn nu 4 keer gaan vliegen. We hebben, nu ze ruim 2 is, altijd kleurboeken mee. Wat ideaal is voor het landen en stijgen zijn (raam) stickers. Daar is ze echt even zoet mee.

één jaar geleden

Wij zijn nu 5 maanden aan het reizen met onze dochter en een groot succes qua vermaak tijdens een vlucht of andere plekken is de lcd tekentablet. Klei valt ook altijd nog in de smaak. Fijne vakantie alvast!

één jaar geleden

Als aanvulling snoepjes of koekjes waar ze zelf mee aan de slag kunnen. Bijvoorbeeld doosje krentjes.

één jaar geleden

Wat is de tip? Alles vertellen wat er gebeurt, wat ze zien en wat ze opmerken. Vinden ze fascinerend 😍 het is een kleine reis naar Egypte, maar iets om te tekenen (tekentablet of een watertekenboek oid). Een speelgoedvliegtuig voor hun fantasiespel. Herbruikbare stickers. Verder wat spelletjes op de tablet downloaden. Wat snacks en knijpfruit om te geven met het opstijgen en landen. En lekker veel laten lopen en spelen op het vliegveld zodat ze in het vliegtuig moe genoeg is om een dutje te doen zou al heel wat schelen. Voorbereiden door dit te benoemen dat nadat we zijn opgestegen doen we even de ogen dicht. Onze dochter heeft 2 vliegritten van 6/7 uur hierdoor grootste deel geslapen. Ze had haar eigen stokke jetkids koffer mee, vond ze helemaal fantastisch.

één jaar geleden

Hier heeft hij zich heel erg vermaakt ook met een puzzelboekje tijdens de vlucht. Bekijk Mijn eerste gekke puzzelboek op: https://www.bol.com/nl/p/mijn-eerste-gekke-puzzelboek/9300000040526777?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één jaar geleden

Wij doen altijd de iPad mee. En 1 cadeautje voor de heen weg en 1 cadeautje voor de terug weg. Gewoon simpele goedkope cadeautjes van de action. Verder hadden we de laatste keer een stickerboek mee. En genoeg snackjes.

één jaar geleden

Mag je gewoon alle Snacks meenemen door de douane?

één jaar geleden

Reactie op Babyboy05

Mag je gewoon alle Snacks meenemen door de douane?
Ja hoor, ook knijpfruit, flesjes water, pakjes melk, van alles qua snacks. Ik had het allemaal mee in de handbagage.

één jaar geleden

Tablet mee en veel snaaiwerk 👍