19 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind de super skinny van de h&m mama lijn echt super fijn! En dat zeg ik als flinke tante die niet van strakke skinny’s houdt 🤣

4 jaar geleden

Ik heb via vinted de H&m zwarte mama jeans, ik vind ze heeel fijn zitten...

4 jaar geleden

Reactie op Guagua

Ik vind de super skinny van de h&m mama lijn echt super fijn! En dat ze ...
Die heb ik ook een zeer tevreden!

4 jaar geleden

H&m!

4 jaar geleden

Lidl heeft wel fijne stretch positie broeken😊 en voor een mooi prijsje

4 jaar geleden

Ik heb de super skinny jeans van de h&m en vind hem echt lekker zitten. Weet niet welke jij zelf al heb

4 jaar geleden

Prenetal heb ik de mijne gekocht. Beetje dikker dan een legging van strech materiaal

4 jaar geleden

Noppies pantalon Romy. Wel iets duurder maar de lekkerste broek die ik heb gekocht.

4 jaar geleden

De positie broek van Studio Anneloes, is van Travel stof. Het kost wat maar zit heerlijk en kan na de zwangerschap door gedragen worden.

4 jaar geleden

Ik heb m van de h&m, een tregging zit echt heerlijk soepel.. en de maat pas goed

4 jaar geleden

Noppies zwangerschapsbroek Renee... jogging stof maar toch netjes. En zit goddelijk

4 jaar geleden

Ik vind deze echt heel erg fijn zitten. Is wel echt een broek en geen legging stof, maar wel comfortabel genoeg om de hele dag aan te hebben. Ik gebruik hem als werkbroek op dit moment Net ontdekt #zalandostyle https://www.zalando.nl/mama-licious-mljuliane-slim-fit-jeans-black-m6429a03c-q11.html

4 jaar geleden

Noppies zwangerschapsbroek Renee... jogging stof maar toch netjes. En zit g ...
Dit klinkt geweldig! 😍

4 jaar geleden

Ik heb een gecoate/nep leren broek van misguided.. echt mijn lievelingsboek die ontzettend lekker zit. Het liefste draag ik deze elke dag, knelt ook totaal niet in de buik omdat het goede stretch is

4 jaar geleden

Die van H&M skinny zit als gegoten. Draag ik het liefste.

4 jaar geleden

H&M skinny (zit lekker “strak”) & ik heb er eentje van river island welke echt heerlijk zit!

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Dank jullie wel allemaal! Ik heb er een paar besteld😊

4 jaar geleden

Noppies zwangerschapsbroek Renee... jogging stof maar toch netjes. En zit g ...
Ik heb m binnen! Ongelofelijk lekker zeg!! Thanks voor de tip, zoiets zocht ik dus! Ietsje duurder, maar die gaat z’n geld wel opbrengen!🥰