4 Reacties

één jaar geleden

Wij doen tanden poetsen, omkleden , verhaaltje lezen en daarna staand of zittend in de stoel de dag doornemen wat hij of wij allemaal gedaan hebben

één jaar geleden

Het wordt over het algemeen niet perse aangeraden. Maar savonds na het avondeten zet ik vaak nog een half uurtje de tv aan en geef haar een warme beker melk. Doe ik dat niet, dan is het een hyper spring in t veldje voordat we naar bed gaan. Bedtijdritueel is omkleden, even knuffelen(soms nog bv), tanden poetsen en boekje lezen. Naar bed, knuffel, liedje en dan slapen.

één jaar geleden

Wat we hier vanaf baby af aan doen is in bad of onder de douche voor het slapen gaan. Dus wij gaan eerst avondeten, dan nog even spelen. Daarna op tijd in bad (15 min ongeveer in bad), pijama aan, boekje lezen, mn dochter krijgt nog een flesje warme melk en dan lekker naar bed!

één jaar geleden

We lezen 2 boekjes, tanden poetsen. Vaak kruip ik even nog in haar bed voor een kus en een knuffel en nemen we de dag even door. Dan zeg ik welterusten en dat ik nog even bezig ben in de andere kamer (ze wil nog steeds dat ik in haar kamer blijf tot ze slaapt) en dat ik zo kom kijken bij haar. Soms moet ik even terugkomen voor een kus of iets anders en soms slaapt ze wel direct. Ze is alleen als baby een onrustige slaper geweest.