67 Reacties
5 jaar geleden
Je hoort wel vaker dat mensen denken langer zwanger te zijn dan dat de echo uitwijst, wij rekenen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie terwijl we nooit exact weten wanneer het ingenesteld is daar kan altijd wat verschil in zitten, ik dacht ook langer zwanger te zijn dan dat ik daadwerkelijk ben en de gynaecoloog zei tegen mij die testen zijn tegenwoordig zo zuiver dat je al extreem vroeg zwanger kunt testen waardoor we in onze eigen berekening er ook vaker naast zitten;)
5 jaar geleden
Hier helaas ongeveer hetzelfde. Vandaag eerste echo met 7+3 en iets kleiner vruchtje met een trage hartslag....
Volgende week weer een echo met hopelijk een goede uitkomst.
5 jaar geleden
Reactie op Joepie87
Ik had echo met 7 weken en hartje klopte trager dan eigenijk zou horen... ( ...
Succes! Lees mee... zit precies waar jij 2 weken terug stond....
5 jaar geleden
Reactie op Annie 2021
Je hoort wel vaker dat mensen denken langer zwanger te zijn dan dat de echo ...
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik inderdaad niet zo lang zwanger ben als dat ik dacht. Dan zou het trage kloppen passen bij de termijn. Het gekke is dat ik echt mijn ovulatie voelde en dacht ook de innesteling.... hopelijk volgende week beter nieuws 🤞🏽🙏🏽
5 jaar geleden
Ik heb sinds maandag wat bloedverlies, gisteren ook en vandaag is m'n menstruatie los gebarsten. Net terug van de VK ondanks m'n hevige bloeding zit er een vruchtje van 6+2 het het hartje klopt... Ze vond het wel wat langzaam.. Maandag een nieuwe echo om te zien hoe het er dan voor staat.. Nu in verwarring omdat ik dacht dat het mis was gegaan. 🤞🏼
5 jaar geleden
Reactie op KarenO
Ik heb sinds maandag wat bloedverlies, gisteren ook en vandaag is m'n menst ...
Jeetje wat spannend. Wel fijn dat het hartje klopt. Is 6+2 in lijn met wat je initieel dacht? Ik dacht namelijk 6+2 te zijn maar ze zei nog geen 6 weken volgens de grootte van de vrucht. Hoop het beste voor je. Keep us updated!
5 jaar geleden
Wat een stress hé. Bleh ik had een spoed echo met 6 weken ivm bloedverlies. Tijdens de echo zei de verloskundige eerst dat ze dacht dat mn baarmoeder leeg was. En toen “ow nee hier zit het vruchtje” pfffff. Toen zei ze dat ie wat klein was, wel een hartslag, maar te traag. Ik kreeg het gevoel dat zij er geen goed gevoel bij had.
Een week later moest ik weer voor een echo. Wat een zenuwslopende week. Tijdens die echo was alles goed. Hartje klopte goed, vruchtje was precies 7 weken, wat een last valt er dan van je schouders..
Rond 6 weken begint het hartje te kloppen. Het start traag en gaat dan steeds sneller. Dus als je precies dan de echo hebt... En als het vruchtje zo klein is. Is meten ook lastig zei de gynaecoloog. Sterkte hoor. En dat er een hartje klopte is toch al fijn!
5 jaar geleden
Reactie op Natnat1
Wat een stress hé. Bleh ik had een spoed echo met 6 weken ivm bloedverlies. ...
Was het een inwendige echo ? Of gewoon op het buik?
5 jaar geleden
Reactie op Natnat1
Inwendige echo.
Oké ik heb ook dinsdag een inwendig echo gehad maar ik denk dat het een leeg vruchtzakje is.. ik kan niks zien als ik het vergelijk op internet ziet het er allemaal anders uit

5 jaar geleden
Oké ik heb ook dinsdag een inwendig echo gehad maar ik denk dat het een lee ...

Ik heb gisteren precies zo'n echo gehad! Ik ben van bijna 8 terug gezet naar 5 weken. Ze zei dat het waarschijnlijk kwam doordat ik onregelmatig ongesteld ben en dus de bevruchting later plaats herft gevonden. Ik weet niet of je dit herkent? Laten we in ieder geval uitgaan van het goede, de kleintjes zijn nu hard aan het groeien ❤️

5 jaar geleden
Reactie op Amy Judy
Ik heb gisteren precies zo'n echo gehad! Ik ben van bijna 8 terug gezet naa ...

Jaa ik moet volgende week donderdag terug voor een 2 de echo hopelijk goed nieuws dan.. Jaa ik hoop het ♥️♥️♥️