77 Reacties

4 jaar geleden

Wij willen tegen die tijd een badeendje trakteren en dan met een lintje er aan, Zoë 1 jaar.

4 jaar geleden

Voor de leidsters weet ik het nog niet trouwens, vind dat altijd lastig...

4 jaar geleden

Reactie op Anomiem1996

Wij willen tegen die tijd een badeendje trakteren en dan met een lintje er ...
Wat een leuk idee!

4 jaar geleden

Leuke topic! K had mezelf altijd voorgenomen niet te overdrijven met traktaties omdat de kindjes er toch weinig meedoen enzo... Maarja ben toch overstag. De oudste van 3 heb ik een dino traktatie meegegeven vorige maand. Dino poppetje, dinokoekjes en een dino-ei. Vorig jaar bootjes met een koekje eronder. Voor de jongste doe ik vingerpoppetjes op een soepstengel met rozijntjes erbij ofzo.

4 jaar geleden

Wij willen misschien knijpfruit doen met zo een zakje eroverheen

4 jaar geleden

Ik zie bij ons kdv vaak een knijpzakje fruit met een stoepkrijtje of een speelgoed auto ofzo… Ik zou niet weten wat ik moet doen hehe heb niet veel puf om creatief te zijn hehe 😂

4 jaar geleden

Ik zie trouwens nu ook uitdeelboekjes🙈 dat lijkt me ook weer leuk!

4 jaar geleden

Wat een leuke ideetjes al! En fijn dat er veel redelijk kant-en-klare opties zijn, want om echt hardcore aan de knutsel te gaan heb ik nu redelijk weinig puf voor 😁

4 jaar geleden

Bij de AH hebben ze ook kleine zakjes met soepstengeltjes. Niet zo ongezond. Onze oudste heeft ook vaak op rozijntjes getrakteerd. Vaak met een klein cadeautje erbij: uitdeelboekjes en toen ze ouder werd schuifpuzzeltjes en kleine stickervelletjes. Ik heb de traktaties ook wel ineens in zelfgenaaide knikkerzakjes gedaan.

4 jaar geleden

Rijstenwafel

4 jaar geleden

Rozijntjes/soep stengel

4 jaar geleden

Of zoiets

4 jaar geleden

Onze dochter is van 13-4. Ik heb deze paas vingerpopjes handgemaakt en op een maisstengel gezet 🥰. Optijd begonnen maar sneller klaar dan verwacht, het ligt nu te wachten in een afsluitbaar zipzakje om uitgedeeld te mogen worden 😅. Voor de leidsters heb ik een zakje chocolade paaseitjes.

4 jaar geleden

Ik dacht aan uitdeelboekjes van rupsje nooit genoeg en een cellofaanzakje/crêpepapier zakje (crêpepapier buiten, geeft ander misschien af) en daarin maïsvingers. Of indd van die mini soepstengeltjes. Ik wil iig iets doen wat hij zelf ook leuk en lekker vindt. Zodat hij er zelf ook van kan genieten.

4 jaar geleden

Weet iemand misschien waar je leuke gepersonaliseerde papieren zakjes/stickers kan bestellen? (Bijvoorbeeld “hoera XX 1 jaar!”). De leidsters geven namelijk meestal de traktaties mee naar huis in de tasjes, dan weten de ouders ook van wie de traktatie eigenlijk was 😀

4 jaar geleden

Reactie op JPx21

Weet iemand misschien waar je leuke gepersonaliseerde papieren zakjes/stick ...
Paar reacties terug plaatste ik zoiets van. Typisch mies, heel leuke dingen hebben ze! Is een webwinkel veel leuke dingen

4 jaar geleden

Reactie op Manonv94

Paar reacties terug plaatste ik zoiets van. Typisch mies, heel leuke dingen ...
Ik ga kijken, thanks!

4 jaar geleden

Wij gaan voor deze ☺️

4 jaar geleden

Reactie op MaritDPL

Wij gaan voor deze ☺️
Heel leuk! En vraag je dan de namen voor die dag op bij het kdv?

4 jaar geleden

Reactie op JPx21

Heel leuk! En vraag je dan de namen voor die dag op bij het kdv?
Ik sta zelf in de groep dus ik ken de namen, maar heb al een ouder gehad die een lijst vroeg met de namen van de kindjes.