Hey moeders / vaders
Ik ben opzoek naar inspiratie en eventueel foto's van Jullie tuin inrichting en buitenspeelgoed!
Mijn eerste kindje is van mei 2021 en heb een dochter van december 2022 en mijn 3e kindje verwacht ik begin april dus over 3 weken ongeveer.
Nu de oudste bijna 3 word wil ik enorm graag de tuin aanpakken zodat ze lekker in de zomer naar buiten kan zonder dat ik mij enorm veel zorgen maak.
Zelf wil ik kunstgras gaan halen. En heb ik een schelpen zandbak die ik misschien wel wil vervangen in een andere zandbak zodat ze met ze alle straks kunnen spelen met zand. Ook heb ik een tuinhuisje waar ze in kunnen spelen deze heb ik 2e hands overgenomen en wil ik ook graag vervangen naar een iets nette betere kwaliteit maar ook wil ik een beter indeling in de tuin zodat niet alles zo hutje mutje opelkaar staat ze hebben ook een glijbaan deze is nieuw gekregen voor haar 1e verjaardag..
hebben jullie nog ideeën of foto's van wat jullie hebben qua spullen en speelgoed en eventueel een speelgoedbak voor de spullen die ze gebuiken in de tuin niet al telomp ik heb niet zo'n grote tuin
En eventueel welke speelhuisje of zandbak jullie hebben..
Hoor en zie graag jullie aankoop of tuininrichting + informatie
Liefst een alleenstaande mama💗