8 Reacties
5 jaar geleden
Zelf geen tweeling maar een tweeling broertje en zusje, toen zij net geboren waren hebben mijn ouders ze de eerste weken in een cosleeper gehad, gewoon naast elkaar. Dit paste prima, ze zijn zo klein 🙈 na ongeveer 2 maand in eigen kamer
5 jaar geleden
Wij hebben er eentje achter elkaar geprobeerd maar je moet mega rekening houden met de bochten die je moet maken. Hebben er nu eentje aangeschaft naast elkaar. Bakken zijn iets kleiner en de kinderwagen is 14 cm breder. Hierdoor kan je nog wel de winkel in enzovoort. Wij hebben een Bugaboo
5 jaar geleden
Hey! Wij hebben dit weekend een kinderwagen achter elkaar gekocht een Qtus compact maar toch mooi achter elkaar. Mega blij mee!
5 jaar geleden
Hallo! Net ook te horen gekregen dat we een tweeling verwachten! Mountain buggy duet twin zou aan te raden zijn! Namelijk even breed als een gewone buggy en hierbij kunnen de kindjes naast elkaar liggen/zitten.
5 jaar geleden
Gefeliciteerd! Ik heb een tweeling van 3,5 jaar. Heb de Easy Walker Harvey duo gehad, zitten ze achter elkaar. Ik vond hem echt ideaal, wou perse niet naast elkaar zo'n breed ding.
Voordeel is dat hij ook voor nr 3 te gebruiken is als enkele wagen, want je zet een extra stuk ertussen voor 2.
5 jaar geleden
Ik heb een tweeling van 3 en gebruik nog steeds de uppa baby Vista. Een geweldige wagen. Kids liggen boven elkaar . Zonder compromis op je boodschappen ruimte. Een hele grote mand waar 15kilo aan zooi in kan. En geloof me dat heb je nodig!
Verder kan je op de site van het nvom (Nederlandse vereniging voor ouders van meerlingen) goede info vinden specifiek over tweeling producten, opvoeding ed. Zeker een aanrader!