10 Reacties

5 jaar geleden

Wel er tussen, waarschijnlijk omdat ze nu groter zijn, dochter op elkaar zitten..? Af en toe doe ik er wat sudocr猫me op, op advies van anderen hier.

5 jaar geleden

Niet op mijn borsten, wel op mijn heup/buik. Was bij mij eczeem. Heb er hydrocortisone cr猫me van de HA voor gehad. Is nu wel een stuk minder, maar jeukt nog steeds. Behalve de hydrocortisone cr猫me veel smeren met vaseline.

5 jaar geleden

Ja heb ik ook!! Pfff al Weken jeuk en idd uitslag !

5 jaar geleden

Wat voor zeep gebruik je? Ik had een aantal weken geleden ook enorme jeuk. Ben toen overgestapt op andere zeep. Ph neutrale. Kan zijn dat je huid bij je borsten nu minder goed tegen zeep met parfum o.i.d. erin kan. Misschien eens proberen?

5 jaar geleden

Ik heb een paar weken vreselijke jeuk en rode bultjes gehad bij m'n halslijn, bovenarmen en borsten. Volgens huisarts en verloskundige door m'n droge huid en door de hormonen. Voor nood heb ik ceterizine tabletjes voorgeschreven gekregen. Heb er 5 gebruikt denk ik in een paar weken tijd. Verder vooral huid vet houden. Zolang ik geen jeuk krijg aan handpalmen en voetzolen en geen grote bulten was het ok茅. Anders bloed laten prikken.

5 jaar geleden

ik heb er ook last van en merk dat het nu idd wel erger word ! pff

5 jaar geleden

@loes-1991 hoe is het nu? Hier is de jeuk nagenoeg weer weg. Heb in 14 dagen, 5 keer een tabletje genomen. Smeer 2x per dag m'n huid in en lijkt nu dus stuk beter..

5 jaar geleden

Ik heb de oplossing: canesten huid... ik ben er vanaf !!

5 jaar geleden

Deze kun je overigens bij de kruidvat kopen en je moet 2x per dag smeren. Ik was met 4 dagen van de ergste plekken en jeuk af. Ik smeer dus vrolijk verder馃槉

5 jaar geleden

Verandering aan je borsten moet je altijd serieus nemen. Naar de HA gaan. Jeuken wordt ook veroorzaakt door striemen die beginnen te verschijnen maar bultjes etc.. zou ik toch even laten checken