35 Reacties
4 jaar geleden
Papjes met pasta zijn me ook nog niet gelukt. 1 keer geprobeerd en het zag er niet uit en ze vond het maar niet 🙈
Ik heb al wel pasta zo in het vuistje gegeven. De eerste keer heb ik het er wel in gestoken maar nadien at ze het zelf.
Maar geen suggesties voor een papje.
De papjes met groenten en aardappelen maak ik met een pureestamper. Dan zitten er nog stukjes.
4 jaar geleden
hier geven we fusilli pasta, ik bak dan gehakt met de groentes en daarna gaat daar een goeie schep van in de blender met totmatensaus en dat schep ik door de pasta en die eet ze zo op, eerste keer was wel beetje wennen en mama zat op het puntje van de stoel maar nu slurpt ze het op en zit ze er geluidjes bij te maken.
ik geef het dan op deze manier aan der

4 jaar geleden
Reactie op Pasjuh
hier geven we fusilli pasta, ik bak dan gehakt met de groentes en daarna ga ...

Toevallig precies hetzelfde gedaan vandaag. Ze vond het heeeeerlijk 🥰
4 jaar geleden
Macaroni kan nog een tip zijn om mee te beginnen, dat is een stuk kleiner. En je hebt zelfs speciale baby pasta's. Die zijn helemaal klein
4 jaar geleden
En witvis kun je heel makkelijk in kleine stukjes trekken.. verder hier een groot fan van gehakt, gewoon even bakken en dan zijn het hapklare babyhapjes..
4 jaar geleden
Als pasta doe ik spaghetti dat is zachter. Penne dat lukt hier ook niet. Na meerdere keren half te stikken durf ik het niet meer maar spaghetti gaat prima.
4 jaar geleden
Reactie op Pasjuh
heerlijk hè die geluidjes die ze dan maken😍
Haha ja!!! Vooral als dr fusili op was... gillen!! Ongeduldig dametje hier 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Happymeibaby
En witvis kun je heel makkelijk in kleine stukjes trekken.. verder hier een ...
Helaas hier niet. Hij vindt gehakt echt niks. Heb al varkensgehakt geprobeerd en rundergehakt. Kipfilet als 't gekookt is eet hij heeeel klein beetje van. Ik weet wel dat ik tijdens m'n zwangerschap ook ineens geen vlees of vis meer lustte. Misschien was 't toen al duidelijk haha😂 een geboren vegetariër. Ei lust hij wel graag!
4 jaar geleden
Reactie op Pasjuh
oh echt haha nee dat doet ze hier dan gelukkig weer niet haha😊 van de week ...
Hier was de pesto een succes! Had een pesto roomsaus gemaakt met pasta 🥰
4 jaar geleden
Wij hebben tot nu toe ook alle hapjes gepureerd. Wij hebben geïnvesteerd in een staafmixer met hele hoge toeren, zodat het echt helemaal glad wordt. Zelfs met pasta en vlees etc. Het wordt heel glad. Doe er ook wat olie en kookvocht bij.