11 Reacties

4 jaar geleden

Ja! Ze is 9 weken en doet dit al zo'n 2 weken. Kan zich echt al even vermaken! Handig als we gaan eten o.i.d.

4 jaar geleden

Reactie op Miran-

Ja! Ze is 9 weken en doet dit al zo'n 2 weken. Kan zich echt al even vermak ...
Ok:) weet het niet meer van mijn eerste! Hij is heel beweeglijk en ook met zijn beentjes.. heb het net naar beneden gehaald!

4 jaar geleden

Reactie op Allmam

Ok:) weet het niet meer van mijn eerste! Hij is heel beweeglijk en ook met ...
Inderdaad gewoon proberen 馃槉

4 jaar geleden

Mijn dochter ligt er ook op. Ook voor haar tummytime. Ze vind het nog niet heel veel aan maar blijf t gewoon dagelijks proberen.

4 jaar geleden

Ja onze dochter ook. Vooral op de camping thuis hebben we voorkeur voor mobiel in de box hier is meer interactie mee.

4 jaar geleden

Hier met 7 weken al, kan ie lekker kijken 鈽猴笍

4 jaar geleden

Toevallig vandaag onder de babygym geprobeerd (onze dochter is vandaag 10 weken). Een groot succes! 馃

4 jaar geleden

Dit hysterische ding heb ik gekocht toen de kleine 8 weken was 馃憞馃徎 Ze vindt 'm helemaal geweldig. Ik heb zelfs even mijn handen vrij.

4 jaar geleden

Hier al een week of vier geleden (hij is nu 10 weken). Vind vooral de geluidjes heel leuk

4 jaar geleden

Wij hebben de babygym boven de verschoonkussen beneden staan. Ongeveer 10 min per keer want erna raakt hij wat overprikkeld. Maar tijdens verschonen is het leuke afleiding

4 jaar geleden

Hier vindt mijn dochter het niet al te spannend, het raam, de staande lamp en de boom in de achtertuin ziin echt veel leuker!馃槀 En tijdens het eten wilt ze het liefst in de wipstoel op tafel bij ons staan. Tummytime doen ik vaak op het verschoon kussen op tafel, want dan kan ze naar buiten kijken als ze haar hoofd op tilt. Werkt beter dan met een speeltje oid voor haar 馃槄