9 Reacties

4 maanden geleden

Hier exact hetzelfde! Oh alsjeblieft vertel me dat dit weer over gaat..

4 maanden geleden

Reactie op Junobaby

Ook deze leeftijd? Wat is het probleem bij jullie juist?

4 maanden geleden

Ja ook 3 jaar en bijna 3 maanden nu. In de avond niet naar bed willen (krijsen gillen schreeuwen als we de kamer uitlopen) dus we blijven er nu bij tot ie slaapt. En nu een paar nachten wakker en dan hetzelfde verhaal. Vraag me niet om tips want ik heb geen idee wat ik er mee aan moet... hoe gaan jullie er mee om?

4 maanden geleden

Reactie op Junobaby

Ja ook 3 jaar en bijna 3 maanden nu. In de avond niet naar bed willen (krij ...
In het begin ging ik erbij slapen maar dit werd ze volgens mij nogal snel gewoon. Bovendien sliepen we allebei dan slecht. Nu zeg ik: ik wacht aan de deur. Ze roept wel vaak of ik er nog zit maar daarna gaat ze wel slapen. Ze roept tegenwoordig ook voor haar slaapwekker groen wordt. Ze mag dan geen sticker plakken maar dat maakt haar weinig uit precies 🫤

4 maanden geleden

Reactie op Junobaby

Hoe is het bij jullie?

4 maanden geleden

Reactie op S01

Hoe is het bij jullie?
Sinds 2 nachten slaapt ie weer door, alleen de avonden is nog dramatisch. Dus we blijven er maar bij, tot ie slaapt.. En bij jullie?

4 maanden geleden

Reactie op Junobaby

Sinds 2 nachten slaapt ie weer door, alleen de avonden is nog dramatisch. D ...
Hetzelfde. Hoelang heeft deze fase bij jullie geduurd? 🫣

4 maanden geleden

Reactie op S01

Hetzelfde. Hoelang heeft deze fase bij jullie geduurd? 🫣
Dat snachts wakker worden was ongeveer 2 weken. Dat niet naar bed willen in de avond is nu ook al zo'n twee weken aan de gang. Ben er zo klaar mee pfff

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Afgelopen weekend met peuterbedje begonnen. Voorheen was het boekje lezen knuffel kus en slapen. Nu blijft hij mama roepen. Hij zegt ook dat ik bij hem moet liggen, maar ik zeg altijd het bedje is te klein voor mama, maar ik kom zo nog even bij je kijken. Hij blijft maar roepen om te kijken of ik in de buurt ben. Het duurt nu bijna een uur voordat hij in slaap valt😓 Vermoeiend dit 😅 Enige geluk wat we hebben is dat hij wel in bed blijft en niet opstaat.