58 Reacties
5 jaar geleden
Van natalis dit is namelijk niet geparfumeerd en ik heb een fevoelige huid laatstaan die kleine
5 jaar geleden
Wij hebben met de eerste alleen die probeerverpakkingen gehad. Pas daarna zijn we verder gaan kijken. Ik geloof dat ze toen al zeker twee maanden was! Ze reageerde ook op bepaalde billendoekjes en zepen. Dus waren juist blij dat we niets hadden gehaald. We gebruiken op het moment veel zwitzal, maar in het badje gaat de badschuim van de jumbo. Wat een vermaak dan! (dat spul schuimt pas echt goed!)
5 jaar geleden
K ben echt fan van naif.. Maar tip, koop niet teveel... Je gaat vast nog een hoop krijgen en zo veel gebruik je niet bij die kleintjes. Voor de baby billen is dr. Leenarts echt top. Werd ook geadviseerd door 't ziekenhuis omdat hier echt geen parfum in zit (in tegenstelling tot sudo cr猫me 馃槈)
5 jaar geleden
Ik heb nog niet veel gehaald maar wat ik gehaald heb is eigen merk van Etos. Ph-neutraal, prikt niet in de oogjes, dermatologisch getest, geschikt voor het tere babyhuidje en ook niet geheel onbelangrijk; het is een stuk goedkoper
5 jaar geleden
Ik ga weer voor zwitsal, ruikt zo heerlijk! Maar idd niet teveel inslaan, van alles 1tje. Baby olie trouwens bijna niet gebruikt vorige keer, wel de bodylotion. Shampoo, wasgel, talkpoeder, zinkzalf en de haarlotion is ook zo fijn!馃槏
De pompjes vind ik zelf erg handig met een newborn badderen.
5 jaar geleden
Reactie op Julia L
Mijn doos wordt in maart gepost hahahha.. heerlijk kokosolie!
Ahah ooh wat fijn!
De mijne wordt ook gepost zodra de bladeren voor mij en de baby gedroogd zijn en mijn buikband gemaakt is.
Kan niet wachten om die heerlijke Surinaamse producten in huis te hebben
5 jaar geleden
Reactie op Okja
Ok top! Ik ga idd zodra het 1+1 is een keer vast een shampoo en een talk ko ...
Met zwitsal niet teveel inslaan, veel kindjes zijn er gevoelig voor door de parfum etc die erin zit. Als je kind er goed tegen kan is er niets aan de hand.
Hier gaan we voor naif.
5 jaar geleden
Ik gebruik voor mijn zoontje de lipikar baume ap+m cr猫me van la roche posay. Heel fijn voor de gevoelige huid. Voor de baby ga ik hem straks weer gebruiken. Verder vind ik de weleda billenzalf erg fijn en de na茂f producten.