9 Reacties
5 jaar geleden
De verkoper heeft 5 dagen om het pakket te verstuuren. Word dit niet binnen 5 dagen gedaan dan word automatisch het geld terug gestort naar jou bankrekening. Dus geannuleerd.
5 jaar geleden
Vinted is vreselijk, daar koop en verkoop ik niks meer. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat de koper beweerde dat het kapot aankwam en dan hoeven ze het niet te betalen en niet terug te sturen. Dan heb je dus gewoon pech als verkoper. Vreselijk slechte service van vinted.
5 jaar geleden
Wss is het misschien niet doorgegaan met de ander. Ze heeft idd een aantal dagen de tijd om het op sturen. Denk det het allemaal goed komt. Ik gebruik vinted ook en heb 2dagen terug nog iets verkocht die ik later heb kunnen sturen omdat ik ziek was. Geen gekke ervaringen met vinted gelukkig👍🏻
5 jaar geleden
Vinted is vreselijk, daar koop en verkoop ik niks meer. Ik heb een aantal k ...
Oh wat vervelend! Kan je dat niet ergens aangeven?
5 jaar geleden
De verkoper heeft 5 dagen om het pakket te verstuuren. Word dit niet binnen ...
Dankjewel! Dan wacht ik af
5 jaar geleden
Reactie op anoniemxte
Oh wat vervelend! Kan je dat niet ergens aangeven?
Nee helaas is dit een bekend probleem. Als draait natuurlijk om vertrouwen en helaas maken mensen daar misbruik van.
5 jaar geleden
De verkoper heeft 5 dagen om het pakket te verstuuren. Word dit niet binnen ...
Dit dus.
Eventueel kun je ook aan Vinted doorgeven dat het pakje niet verstuurd wordt/dat er niet op gereageerd wordt. Dan wordt je geld teruggestort. Ook eens gehad.
Voor de rest wel oke ervaringen mee.
5 jaar geleden
Bij Vinted heb je kopersbescherming. De betaling wordt pas vrijgegeven aan de verkoper zodra jij het ontvangen hebt.
Ik heb denk ik al 20 keer gekocht via Vinted en twee keer verkocht en nooit problemen gehad.