22 Reacties

één jaar geleden

Wij doen de drupjes vaak op haar speen voor het slapen gaan

één jaar geleden

Ik geef sinds kort gummies omdat onze druppeltjes op waren en ik niet weer een nieuw flesje wilde starten 😅 gaat hier heel goed! Ik heb ze van Holland&Barrett en hij vraagt nu elke dag zelf om zijn "snoepje" 😊

één jaar geleden

Hier ook de snoepjes. Voor zoon en dochter. Hun krijgen het iedere dag en dan echt als een soort extraatje dus een snoepje. Ze vinden ze heerlijk dus helemaal prima haha!

één jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Ik geef sinds kort gummies omdat onze druppeltjes op waren en ik niet weer ...
Geef je dan de D3 gummies? Die van €9,99? Mogen die al vanaf deze leeftijd of vanaf 3 jaar?

één jaar geleden

Reactie op Lelie91

Wij doen de drupjes vaak op haar speen voor het slapen gaan
Ook slim! Maar wil ze eigenlijk niet te lang meer aan de speen hebben en zij heeft er nu stuk of 5 in bed en wisselt dan steeds af 😂

één jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Ik geef sinds kort gummies omdat onze druppeltjes op waren en ik niet weer ...
Zijn die niet vanaf 3 jaar? Alle gummies die ik tot nu toe ben tegengekomen, zijn vanaf 3 jaar. Ik geef nu smelttabletjes ipv druppels.

één jaar geleden

Reactie op Thvd2021

Hier ook de snoepjes. Voor zoon en dochter. Hun krijgen het iedere dag en d ...
Welke geef je? En mogen die al vanaf ruim 2 jaar?

één jaar geleden

Reactie op Colinea

Welke geef je? En mogen die al vanaf ruim 2 jaar?
Ik geef die van 3 jaar aan beide kinderen

één jaar geleden

Wij doen de druppels op het toetje of geven voor het slapen een hapje kwark met druppels.

één jaar geleden

Ik doe gewoon de druppels met een pipet rechtstreeks in zijn mond. Hij kent het op geen enkele andere manier, vindt het zelfs lekker 😄

één jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Zijn die niet vanaf 3 jaar? Alle gummies die ik tot nu toe ben tegengekomen ...
Jaa dat heb k dus ook.. maar vraag me af hoe erg t is..

één jaar geleden

Ik geef al een jaar smelttabletjes en noem het een snoepje. Het gaat er iedere ochtend zonder problemen in.

één jaar geleden

Ik doe de 5 druppels rechtstreeks in z'n mond. Altijd al gedaan, hij vindt het helemaal niet erg en zelfs lekker.

één jaar geleden

Gewoon op een lepeltje. Zijn we direct mee begonnen toen hij nog een baby was, werkt perfect.

één jaar geleden

Wat vergeten wij dat vaak, die vitamine druppels :o

één jaar geleden

Gewoon op een lepel direct in de mond? Heb het eigenlijk nooit via een andere weg geprobeerd.

één jaar geleden

Hier van Davitamon druppels overgestapt naar de smelttabletjes. Ideaal! Ze vindt ze lekker

één jaar geleden

Reactie op Michelle Hol

Hier van Davitamon druppels overgestapt naar de smelttabletjes. Ideaal! Ze ...
Waar zijn die van?

één jaar geleden

Reactie op Colinea

Waar zijn die van?
Wij hebben smelttabletjes van Davitamon. 1 per dag, liefst wil ze er nog meer😁 Maar je hebt ze ook van oa Dagravit en Etos zag ik later.

één jaar geleden

Reactie op Colinea

Waar zijn die van?
Van Davitamon