8 Reacties

5 jaar geleden

Mijn tas(sen) staan bijna helemaal klaar. Wat je allemaal meeneemt hangt natuurlijk allemaal af van waar je bevalt. Ik beval in Belgi毛 in het ziekenhuis en hier is het redelijk normaal dat je 3 nachten in het ziekenhuis verblijft. Dit is mijn lijstje.

5 jaar geleden

Naast al de standaard dingen, pak ik extra eten en drinken in omdat mijn vk vertelde dat er niet over de gangen gelopen mag worden. En een brief aan de papa, hij is mijn steun en toeverlaat tijdens deze vrij zware zwangerschap en niks is teveel voor hem dus hij verdiend zijn momentje dubbel en dwars 馃グ

5 jaar geleden

Ons zoontje zijn lijstje

5 jaar geleden

Mijn man zijn lijstje

5 jaar geleden

Mijne staat al klaar. Alleen kleding wat ik aan ga doen terugweg naar huis heb ik er nog niet in zitten en paspoort sleutels enz. In mijn vluchtkoffer heb ik: 2setjes kleding maat 56 2 setjes maat 50 voor de baby Jasje voor de baby Wikkeldeken Maxi cosi Voor mezelf: Nachthemd om in te bevallen Pyjamaset voor na de bevalling Badslippers Dikke sokken en normale sokken 2 grote onderbroeken Voedingsbeha Voedingshemd Ochtendjas Toiletartikelen (tandpasta, tandenborstel,shampoo, douchegel,washandje,labello)

5 jaar geleden

Warme sokken en lipbalsem worden vaak vergeten heb ik gelezen. Sommigen krijgen ijskoude voeten door de adrenaline en zeer droge lippen bij het persen. Verder heb ik veel snacks mee, sportdrankje, een aparte tas voor het verloskwartier met eerste pyjama, romper, muts baby, badkamerjas, pyjama en pantoffels voor mij. Kleding baby en comfy kleren voor mijzelf.

5 jaar geleden

Hier echt al veel topics over, snap niet goed waarom dit vanuit 24 baby weer wordt opgenoemd..

5 jaar geleden

Reactie op Sellie21

Hier echt al veel topics over, snap niet goed waarom dit vanuit 24 baby wee ...
Omdat er veel topics over zijn maakt 24 baby er een over en sluit alle andere.