13 Reacties

4 jaar geleden

Wij ook hoor. Zolang ze nog niet kan lopen zitten schoenen alleen maar in de weg en onhandig!

4 jaar geleden

Ik doe als t echt koud is vaak wel slofjes aan onder de voetenzak. Ik heb 1 paar schoentjes 'voor de leuk', die heeft ie sporadisch aan

4 jaar geleden

Gister bij de opvang zag ik een hele boel mini schoentjes. Voelde me een beetje een loeder moeder😅 ikhad nog geen moment aan schoentjed gedacht😂

4 jaar geleden

Ik doe haar slofjes van Hvid aan, met dat het wol is ben ik zeker dat h nt te warm/koud is gezien dat temperatuur reguleer

4 jaar geleden

Eigenlijk altijd gewoon sokken en ik heb 2 paar slofjes die hij aan krijgt als ik het echt te koud vind

4 jaar geleden

M'n zoontje heeft snel koude voeten, ook in de voetenzak dus hij heeft nu van die dikke slofsokken er overheen aan. Ik had eerst slofjes maar vind nu even niet de goede maat en die ook aanblijven..

4 jaar geleden

Schoentjes voor als we echt ergens heen gaan. Vind prenatal leuke hebben, slofjes van de Hema voor even boodschappen doen. Die blijven goed zitten

4 jaar geleden

Slofjes, badstof sokjes, zoiets. Maar in een dikke voetenzak heeft ze eigenlijk niks extra nodig. Is niet zo'n koukleum die dochter van mij😅

4 jaar geleden

Skipak met voetjes en dan met wandelen doe ik de voetenzak alleen over de beentjes. We hebben wel van die veter model uggs maar ik denk dat dit fijner voor hem is. 🤗

4 jaar geleden

Skipak met voetjes en dan met wandelen doe ik de voetenzak alleen over de b ...
Ik heb ook zo'n ding! Helemaal niet aangedacht nog 🙈 morgen maar van boven halen haha ziet er ook super leuk uit op zo'n schommel. Thnx voor de foto!

4 jaar geleden

Skipak met voetjes en dan met wandelen doe ik de voetenzak alleen over de b ...
Wij hebben ook zo'n ding, maar denk nog te warm buiten voor in de auto. Maar voor wandelen in buggy kan dit wel denk ik ja. In de maxi cosi hebben wij veel dekentjes (geen jas, word afgeraden ivm veiligheid! Ontdekten wij enkele weken terug 😅) En voor z'n voetjes altijd van die badstofsokjes, geloof van de hema

4 jaar geleden

Reactie op Mamamei89

Wij hebben ook zo'n ding, maar denk nog te warm buiten voor in de auto. Maa ...
Ja klopt! Zeker niet in de auto dragen. Dan doen wij ook alleen mutsje en een dekentje. Meestal laat ik de auto even wat warm lopen als het echt koud is buiten.

4 jaar geleden

Ja klopt! Zeker niet in de auto dragen. Dan doen wij ook alleen mutsje en e ...
Ja wij tegenwoordig ook. En dragen zelf ook geen winterjas meer in de auto.