18 Reacties

5 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben zelf turkse en je kan manti gewoon lekker eten. Het gehakt erin is zo weinig dat het binnen enkele minuten kookt en natuurlijk de manti dan al klaar is. Dus ik zou zeggen lekker smullen maar 😋

5 jaar geleden

Ben niet Turks, maar manti wordt gewoon gekookt. Het is niet rauw, dus is er geen enkele reden waarom je het niet zou mogen eten.

5 jaar geleden

Super bedankt voor je reactie ! Ja ik blijf door eten het is ook gewoon hartstikke lekker !

5 jaar geleden

Je kan het gewoon eten. Het gehakt er in is niet rauw. Ik eet het sinds mn zwangerschap egt elke week 😍

5 jaar geleden

Je kan het bij Turkse winkels in de vrieskast vinden. Meeste Turkse winkels hebben het wel hoor

5 jaar geleden

Eet smakelijk 😋 je kan het gewoon eten!

5 jaar geleden

Zo, dat ziet er lekker uit!

5 jaar geleden

Dat ziet er lekker uit. Wat is het en hoe maak ik het klaar?

5 jaar geleden

Zo, dat ziet er lekker uit!
Ja, ik ga maar even opzoeken wat het is en waar ik het kan kopen of hoe ik het kan maken. :)

5 jaar geleden

Hmmm, dat ziet er lekker uit 😋

5 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

https://ohmyfoodness.nl/omf-kookt/manti-turkse-ravioli/ Wij maken het wel met rundergehakt vinden we persoonlijk lekkerder en ruik je ook niet zo sterk😁 en ipv Turkse tomatenpuree kan je ook gewoon tomatenpuree van de AH ofzo gebruiken🤫

5 jaar geleden

Oh dan heb ik ook een vraag over de gevulde pepertjes bij de turkse supermarkt. Mogen die? Bij de supermarkten mogen die wel maar hier haal je ze uit een bak dus kan je niet de roomkaas checken. Of mag roomkaast gewoon altijd sws!? 😅

5 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Een soort ravioli. :-)

5 jaar geleden

Ik zie heel veel zwangere vrouwen die niet weten of ze iets mogen eten of niet , er is een app voor die heet Zwangerhap hier kan je zoeken. Groetjes

5 jaar geleden

Yesss lekker eten😍😍😍😍

5 jaar geleden

Reactie op Biony

Ik zie heel veel zwangere vrouwen die niet weten of ze iets mogen eten of n ...
Die zegt ook niet alles

5 jaar geleden

Reactie op Biony

Ik zie heel veel zwangere vrouwen die niet weten of ze iets mogen eten of n ...
Ik heb de app en ook al op google gekeken voordat ik zomaar een vraag stel ;)

5 jaar geleden

Reactie op sterre12

Je kan het bij Turkse winkels in de vrieskast vinden. Meeste Turkse winkels ...
Heb ik ook ooit gehaald. Zit niks in alleen deeg en smaamt nergens naar. Meestal verkopen ze het in Turkse moskeeën. Die zijn echt vers gemaakt. Thuis kan je t gelijk invriezen.