32 Reacties

5 jaar geleden

allangg 😅 nu 34+2 en kan amper meer lopen van de pijn ij mn bekken/rug

5 jaar geleden

Haha ja zeeeeker, bijna 33 weken nu.

5 jaar geleden

Oh verschrikkelijk, ja. Beginnende onderrug pijn vanaf vorige week.. Nu ruim 30 weken

5 jaar geleden

Soms, 32 weken. Nu nog afhankelijk van hoe moe mijn benen/voeten zijn en soms door de pijn in mijn rug. Of de andere keren denk ik dat ik niet waggelen terwijl dit wel zo is 😅

5 jaar geleden

Gedurende de dag.. afhankelijk van wat ik doe ga ik inderdaad wel waggelen.. 33 weken vandaag 😅

5 jaar geleden

Haha ik waggel 🦆 al maanden. Ook door m’n bekken pijn 🤣

5 jaar geleden

Jup! Kan zo tussen de eenden gaan zitten 🤣

5 jaar geleden

Same here. Vooral als ik even heb neergezeten. Pijn aan mijn liezen en in mijn schaamstreek altijd.. En ik altijd lachen en denken 'die overdrijven toch als ik een zwangere vrouw zag waggelen ' ja blijkbaar dus niet.. 🙈🤦‍♀️

5 jaar geleden

Jaa.. zo voelt het wel. Al helemaal als er ook maar een ml in mijn blaas zit😅

5 jaar geleden

Jazeker, ik liep laatst door het park en toen werd er brood naar me gegooid 🦆

5 jaar geleden

Al maanden, kan me niet meer herinneren hoe het is om normaal te lopen 😂. Komt door de ischias 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Herkenbaar, 33 weken inmiddels. Gepaard met pijn van de bekken en tussen de liezen

5 jaar geleden

Nog niet, 34 weken

5 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Jaa.. zo voelt het wel. Al helemaal als er ook maar een ml in mijn blaas zi ...
Precies dit! Tijdens het gewaggel krijg ik al heel snel last van harde buiken met het gevoel dat ik echt heeel nodig moet plassen😅

5 jaar geleden

Als ik mezelf verplaats ben ik zeker aan het waggelen, maar grootste gedeelte meer dweilend over de bank als een gestrande walrus🐋

5 jaar geleden

33 weekjes en ja hoor🙋‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Ana_J

Same here. Vooral als ik even heb neergezeten. Pijn aan mijn liezen en in ...
Hahaha ja dit dus 😅 ik vond t ook altijd wat overdreven... nu begrijp ik het heel goed 😂

5 jaar geleden

Soms wel, soms niet! Over t algemeen loop ik nog alsof er niks aan de hand is 🤣

5 jaar geleden

Behoorlijk, vanwege bekkenpijn.

5 jaar geleden

Ik wou dat ik waggelde😪 vind dat er altijd zo leuk uit zien bij zwangere vrouwen. Maar helaas, of het gaat niet meer komen of k moet nog even geduld hebben .. wou er bij haan kwaken😜