9 Reacties

4 jaar geleden

Met deze temperatuur (21 graden aan de kust, altijd wind) nog wel, veel warmer niet. Een rompertje zonder mouwen met een katoenen tuinbroekje. Achterkant van de wagen kan open voor frisse lucht en ik loop zo veel mogelijk in de schaduw.

4 jaar geleden

Alleen een romper en dan onder een lakentje (die ligt losjes over haar heen). Ik vind het ook lastig. Maar probeer een beetje te vertrouwen op m’n gevoel en dat m’n dochter wel gaat miepen als het niet comfortabel is. En ik houd haar nekje in de gaten en of ze niet ligt te zweten.

4 jaar geleden

Hier ook alleen romper en eventueel een kort luchtig broekje. Verder alleen dun lakentje over hem heen geslagen, maar soms ook niet. Wel schaduw doek (dooky) hoog gespannen, dus niet de wagen afsluiten van verse lucht, maar wel de zon weren.

4 jaar geleden

Rompertje en vaak wel een korte broek met t shirt. Lakentje wel mee maar vaak niet over. Trappelt hij zelf ook vaak af. En dan een parasol op voor de schaduw. Probeer ook vooral in de schaduw te lopen. Daarnaast voorkeur voor ochtend- of avondwandeling. Als ze het niet leuk vinden dan geven ze het denk ik wel aan.

4 jaar geleden

Wat ik vaak doe, maar hier nog nieg heb gelezen, is een tetra/hydrofiele doek nat maken, uitschudden en over hem leggen. Mijn kerel vindt dit heel fijn.

4 jaar geleden

Toen het enkele weken geleden zo warm was liep ik ook gewoon, maar niet op het heetst van de dag. Toen deed ik alleen een korte mouwen romper aan, verder niks. Ook geen doek of zo over hem heen. Wel goed de zon uit de bak houden. Ik gebruik een Dooky. Dan komt er wel lekker frisse lucht in de bak maar ligt je baby uit de zon. Die heeft UV50 bescherming. En verder zo veel mogelijk in de schaduw lopen.

4 jaar geleden

Misschien is dit fijn. Maar ieder kind is anders. Gewoon goed t nekje voelen. Mijn dochter had vandaag met wandelen een romper met lange mouwen en een broekje aan.

4 jaar geleden

Deze is voor de iets koudere dagen