17 Reacties

3 jaar geleden

Deze bij bol vandaan voor maar 20 euro en zo dik dat er geen eens een pyjama onder hoeft! Ik vind ze geweldig...

3 jaar geleden

Die van ter Stal zijn een stuk warmer dan die van de Hema. En goedkoper ook nog. En ze zitten mooi!

3 jaar geleden

Babylook winterslaapzak van de Baby dump is ook een warme slaapzak. Daar slaapt mijn kindje in met een dunne pyjama van de HEMA met sokken. Hij heeft het de hele nacht warm, kamer is niet warmer dan 14 graden denk ik. Bij de iets dunnere winterslaapzak doe ik hem een fleecepyjama aan. Ik leg wel een dekentje over hem heen, die maak ik alleen bij het voeteneind vast. Voor het idee meer, hij blijft er ook niet echt onder liggen.

3 jaar geleden

Winterslaapzakken van Terstal

3 jaar geleden

Eens met de opmerkingen van Ter Stal.. Ik heb alle soorten van hun.. blijven super mooi en heerlijk dik of dun 🙂.. Ik zweer er echt bij.. en soms hebben ze acties en betaal je echt helemaal niks ervoor.. goedkoopste was een keer €10,--

3 jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen slaapzak. Zoon slaapt in de winterslaapzak zonder pyjama. Heeft hem al sinds 5 maanden en kan hem voorlopig nog wel aan

3 jaar geleden

Van Jolein. Alle maten en diktes verkrijgbaar, vaak ook afritsbare mouwen. Eén blijven zelfs na heel vaak wassen mooi en goed. (wat hier bijna dagelijks is, meneer poept of plast zich zo veel onder helaas 😬)

3 jaar geleden

Reactie op Mamamei89

Van Jolein. Alle maten en diktes verkrijgbaar, vaak ook afritsbare mouwen. ...
Even off topic maar doe je die dan in de droger?

3 jaar geleden

Reactie op Moe-der

Even off topic maar doe je die dan in de droger?
Hema, meyco , jollein, puckababy,.... gaan allemaal in de droger bij ons

3 jaar geleden

Bedankt dames, ik ga op onderzoek uit. Gisteren toevallig even de Terstal binnen gewandeld, maar ik vind die slaapzakken eigenlijk helemaal niet dik of warm aanvoelen 🙈 doen jullie er dan nog een warme pyjama onder?

3 jaar geleden

Reactie op Mariielle

Bedankt dames, ik ga op onderzoek uit. Gisteren toevallig even de Terstal ...
Van de Terstal vind ik dus ook niet mega warm, ik heb er wel een van. Dan doe ik hem een dikke fleecepyjama aan. Van Babydump is dus dikker en heeft afritsbare mouwen.

3 jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen slaapzak. Zoon slaapt in de winterslaapzak zonder pyj ...
Deze heb ik ook, heel blij mee

3 jaar geleden

Wij hebben een wollen slaapzak van Unaduna (bij Ziloen) echt heerlijk warm vorige winter ook gehad. Daaronder een wollen romper lange mouw en een luchtig broekje en sokjes. Als het kouder wordt dan een dikker broekje. Wol staat bekend om goede regulatie waardoor het ook niet té warm wordt. Het is hetzelfde stofje als die jasjes van Engel (wolfleece). Je hebt ook nog gevoerde wollen slaapzakken die hadden we ook vorig jaar maar bleek toch wat te warm zelfs als we er niks onder aan deden.

3 jaar geleden

Kijk je naar de TOG waarden? Wat het meeste warmte vasthoud. Hema is wel 1 van de warmste.

3 jaar geleden

Reactie op suusjej

Hema, meyco , jollein, puckababy,.... gaan allemaal in de droger bij ons
Kan dat echt met puckababy? Heb er wel 2 dus kan afwisselen maar heb maar 1x de winteruitvoering kan die ook in de droger ?

3 jaar geleden

Wij hebben meyco en jollein slaapzakken en ik doe ze ook in de droger. Anders zijn ze na 2 dagen nog niet droog 😅

3 jaar geleden

Reactie op ChantiSmit

Kan dat echt met puckababy? Heb er wel 2 dus kan afwisselen maar heb maar 1 ...
Mijn eerste kindje spuugde heel heel vaak en we hadden maar één puckababy dus het in de droger doen is bij ons toen uit nood geboren. Maar gaat eigenlijk heel goed ! Let wel; Hij is misschien ietsje gekrompen. Dat nemen we voor lief want het heeft zoveel voordeel omdat het anders erg lang duurt voor hij weer droog is.