19 Reacties

5 jaar geleden

Frosch baby wasmiddel

5 jaar geleden

Ah huismerk en dan de neutrale is prima en betaalbaar

5 jaar geleden

Kraamverzorger van mn vriend zn stiefzus raadde gisteren Neutral wasmiddel aan.. En geen wasverzachter gebruiken voor babyspullen. 😋

5 jaar geleden

Ik gebruik formil Marseille uit de Lidl als wasproduct en als wasverzachter Soupline hemels fris. De wasverzachter heb ik doordat ik in de kinderdagverblijf werk met baby's en er was eentje waarvan zijn kleertjes altijd heerlijk roken. Dus eens gevraagd aan de mama en is nu al 2 jaar mijn go go wasverzachter. Ik ben zelf ook heel gevoelig aan wasproducten en op deze heb ik geen reactie.

5 jaar geleden

Ik gebruik neutral voor het witte goed en heb vloeibare persil (wit) voor de rest

5 jaar geleden

Ik ben van plan om deze te kopen

5 jaar geleden

Er is al een topic over wasmiddel. Daar staan ook heel veel reacties en goede tips tussen

5 jaar geleden

Wij hebben nu alles met robijn gewassen zonder wasverzachter. Dee dik bij m'n eerste ook en nooit problemen mee gehad of de kraamzorg of iemand over gehoord. Ik zal wel met neutral van AH huismerk gaan wassen als ik merk dat ons kleintje er last van krijgt/gevoelige huid heeft.

5 jaar geleden

Puur Wasmiddel van ah eigen merk is ook parfumvrij. Zowel dochtertje van 6 als ikzelf hebben een hele gevoelige huid en wij kunnen er tegen dus die ga ik gewoon gebruiken.

5 jaar geleden

Gewoon eigen wasmiddel, merk verschilt nog wel eens. Nu Robijn omdat die toevallig in de aanbieding was. Wasverzachter gebruik ik sowieso niet, ik gebruik natuurazijn in plaats van.

5 jaar geleden

Robijn sensitive (de witte), ruikt trouwens heerlijk ! Gebruik deze al langer wegens gevoelige huid van mijn man. Is ook handig, kan onze kleine meid ook weinig tot geen huidreacties krijgen van contact met onze kleren.

5 jaar geleden

Deze gebruik ik. Te bestellen bij Picnic of verkrijgbaar in de supermarkt.

5 jaar geleden

Reactie op Momacado

Kraamverzorger van mn vriend zn stiefzus raadde gisteren Neutral wasmiddel ...
Dat zei onze kraamverzorgster ook bij intake gister: geen wasverzachter gebruiken voor je baby s kleertjes

5 jaar geleden

Ik heb bij mij eerste alles met wasmiddel van Neutral gewassen. Ze had geen gevoelige huid dus ik ben naar paar maanden overgestapt op gewone wasmiddel die we gebruiken. Geen wasverzachter idd.

5 jaar geleden

Bij mijn oudste hebben we de eerste maanden alles met neutral zonder wasverzachter gewassen omdat hij nogal last had van eczeem en geïrriteerde huid. Ook in bad gebruiken we helemaal geen zeep, alleen water. Na een paar maanden zijn we geleidelijk aan zijn spullen gaan mee wassen met de normale was, zodat zijn huidje wel zou wennen aan normaal wasmiddel. Dat is prima gegaan! Hij heeft alleen nog eczeem op zijn polsen nu (3jr).

5 jaar geleden

Heeft er dan ook iemand een tip hoe ik de babykleertjes echt mooi stralend wit kan houden? (Voor zover dat met een klein hummeltje kan) Want ik gooi bij me witte was normaal vanish maar dat doe ik dan niet.

5 jaar geleden

Heeft er dan ook iemand een tip hoe ik de babykleertjes echt mooi stralend ...
Ooit eens gelezen dat citroen kleuren kan bleken.. misschien iets om over in te lezen? Echte poepvlekken zou ik eerst even voorweken in een badje van soda. Je hebt ook van die kleurenvanger doekjes maar dan speciaal voor witte kleding. Dit kun je eens uitproberen. Als je kindje er gevoelig op reageert stop je er gewoon mee, gaat het goed dan is het geen probleem.

5 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Ooit eens gelezen dat citroen kleuren kan bleken.. misschien iets om over i ...
Ah thanks! Daar kan ik wel wat mee