19 Reacties
5 jaar geleden
5 jaar geleden
Ik gebruik formil Marseille uit de Lidl als wasproduct en als wasverzachter Soupline hemels fris. De wasverzachter heb ik doordat ik in de kinderdagverblijf werk met baby's en er was eentje waarvan zijn kleertjes altijd heerlijk roken. Dus eens gevraagd aan de mama en is nu al 2 jaar mijn go go wasverzachter. Ik ben zelf ook heel gevoelig aan wasproducten en op deze heb ik geen reactie.
5 jaar geleden
Wij hebben nu alles met robijn gewassen zonder wasverzachter. Dee dik bij m'n eerste ook en nooit problemen mee gehad of de kraamzorg of iemand over gehoord. Ik zal wel met neutral van AH huismerk gaan wassen als ik merk dat ons kleintje er last van krijgt/gevoelige huid heeft.
5 jaar geleden
Reactie op Momacado
Kraamverzorger van mn vriend zn stiefzus raadde gisteren Neutral wasmiddel ...
Dat zei onze kraamverzorgster ook bij intake gister: geen wasverzachter gebruiken voor je baby s kleertjes
5 jaar geleden
Bij mijn oudste hebben we de eerste maanden alles met neutral zonder wasverzachter gewassen omdat hij nogal last had van eczeem en geïrriteerde huid. Ook in bad gebruiken we helemaal geen zeep, alleen water. Na een paar maanden zijn we geleidelijk aan zijn spullen gaan mee wassen met de normale was, zodat zijn huidje wel zou wennen aan normaal wasmiddel. Dat is prima gegaan! Hij heeft alleen nog eczeem op zijn polsen nu (3jr).
5 jaar geleden
Heeft er dan ook iemand een tip hoe ik de babykleertjes echt mooi stralend wit kan houden? (Voor zover dat met een klein hummeltje kan) Want ik gooi bij me witte was normaal vanish maar dat doe ik dan niet.
5 jaar geleden
Heeft er dan ook iemand een tip hoe ik de babykleertjes echt mooi stralend ...
Ooit eens gelezen dat citroen kleuren kan bleken.. misschien iets om over in te lezen?
Echte poepvlekken zou ik eerst even voorweken in een badje van soda.
Je hebt ook van die kleurenvanger doekjes maar dan speciaal voor witte kleding. Dit kun je eens uitproberen. Als je kindje er gevoelig op reageert stop je er gewoon mee, gaat het goed dan is het geen probleem.
5 jaar geleden
Reactie op Sevyfay
Ooit eens gelezen dat citroen kleuren kan bleken.. misschien iets om over i ...
Ah thanks! Daar kan ik wel wat mee