20 Reacties

5 jaar geleden

Je kunt m laten reinigen bij een car cleaning bedrijf, of alles wat los kan in de wasmachine op wolwas programma.

5 jaar geleden

Ik heb de buggy ook tweedehands en alles gewoon in het wasmachine geduwd 🤷🏼‍♀️ werkte prima!

5 jaar geleden

Onze wagen heeft 3 jaar op zolder gestaan en ik heb alles wat er af kon in de wasmachine gedaan. Vooral alles van het liggedeelte zou ik proberen te wassen, ze spugen regelmatig een liggen er veel in. Alles wat er niet af kan zou ik in ieder geval even afnemen. Ik heb zelf allesreiniger doekjes gebruikt en een natte doek en theedoek om weer af te nemen.

5 jaar geleden

Alles wat los kan, in de wasmachine gedaan. De rest met een doekje👍

5 jaar geleden

Ik heb ook een 2e hands overgenomen van me neef🥰 zag er als nieuw uit, heb hem met een sopje wat schoon gemaakt, matrasje wel gewassen

5 jaar geleden

Ik heb ook een 2e hands overgenomen van me neef🥰 zag er als nieuw uit, heb ...
Kun je het matras wassen? Hoeveel graden

5 jaar geleden

Reactie op sousoo

Kun je het matras wassen? Hoeveel graden
Ja heb het wel gedaan, op 30 gr & kleine programma

5 jaar geleden

Ik heb onze kinderwagen ook alle bekleding afgehaald die eraf kan en in wasmachine gedaan op handwas programma. Dat gaat prima hoor! Let goed op hoe het vastzit en maak anders foto's mocht het ingewikkeld zijn 😉

5 jaar geleden

Ik zou het lekker wassen!! 🧼

5 jaar geleden

Hier een tweedehands bugaboo fox, ik heb alle stoffen onderdelen behalve de kap op een gewoon programma op 30 graden gewaden. Is er als nieuw uitgekomen! Matrasje kan je de hoes vanaf halen waarschijnlijk. Online op de website van bugaboo heb je filmpjes van hoe je de wagen in elkaar zet

5 jaar geleden

Ik heb onze tweedehands wagen met een sopje gewassen. Ook de bekleding. Prima te doen en hij ziet er weer uit als nieuw. Heb geen azijn gebruikt, dat vind ik stinken maar gewoon wasmiddel.

5 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Ik heb onze tweedehands wagen met een sopje gewassen. Ook de bekleding. Pri ...
Scheutje natuurAzijn in het wasverzachterbakje: je was wordt veel zachter en je ruikt er niks van😁

5 jaar geleden

Reactie op starmom

Scheutje natuurAzijn in het wasverzachterbakje: je was wordt veel zachter e ...
Bij de wasverzachter of moet je die dan weglaten?

5 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Bij de wasverzachter of moet je die dan weglaten?
Wat je wilt. Wasverzachter zorgt voor extra geur. Als je wasmiddel genoeg geur achterlaat, dan alleen azijn. Ik vind mijn handdoeken een stuk zachter met alleen azijn.

5 jaar geleden

Reactie op Emm81

Hier een tweedehands bugaboo fox, ik heb alle stoffen onderdelen behalve de ...
Super dankjewel !!!

5 jaar geleden

Ik heb alles eraf gehaald en alles inclusief het matrasje bij een tankstation gewassen

5 jaar geleden

Reactie op Ludgina

Ik heb alles eraf gehaald en alles inclusief het matrasje bij een tankstati ...
Heb je alles tegelijk gewassen

5 jaar geleden

Ik heb ook een tweedehands Bugaboo en heb alle onderdelen (zelfs de kap, zonder de harde onderdelen) in de wasmachine gedaan. Op voorzichtig programma, met een klein beetje wasmiddel. Niet te lang gecentrifugeerd. Zelfs het zitje van de buggy is mooi schoon geworden. Mijn vriend heeft het onderstel uit elkaar gedraaid en helemaal schoongemaakt, gesmeerd, banden opgepompt, etc. De wagen is nu weer als nieuw. Ik heb eerst de eenvoudig vervangbare delen en hoezen gewassen (ik dacht, als het niet lukt dat koop ik die nieuw). Maar toen dat goed was gegaan, heb ik al het andere ook gedaan. Wel even verdiepen in hoe het uit- en in- elkaar moet. Staan genoeg filmpjes op YouTube 😃. Succes!

5 jaar geleden

Ik heb alles in de wasmachine gewassen wat ik los kon halen, ook als er op stond dat het alleen met handwas kon. Op 20 graden en laagste toeren centrifugeren met was neutral wasmiddel en een scheutje schoonmaakazijn. Daarna een paar dagen buiten onder de overkapping laten staan/hangen met mooi weer en alles ruikt nu weer super fris! De onderdelen die ik niet kon wassen heb ik ingespoten met ambi pur textielverfrisser en ook die paar dagen buiten laten staan.

5 jaar geleden

Super bedankt dames voor de tips. Ik wou het bijna door iemand laten wassen voor 150 euro maar nu heb ik het vandaag zelf gewassen zoals jullie hebben gezegd en het ziet er super goed uit en is als nieuw 💙