43 Reacties

5 jaar geleden

Ik drink veel slimpie omdat water er niet goed in gaat!

5 jaar geleden

Ik drink veel water en smoothies die ik zelf maak. Verder drink ik thee 2x. Geen koffie geen cola geen energie drank. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je gewoon mutlivitamine mag hoor🤭

VRIEND

5 jaar geleden

Warm water.... al jaren.... En heel soms een glas cola! Omdat dat blijft zitten🙊

5 jaar geleden

Ik zou het nu niet wegkrijgen vanwege me misselijkheid en maagzuur, maar elke zwangerschap is anders natuurlijk 😇. Ik krijg nu niet veel op maar ik probeer dagelijks voldoende water te drinken en veel kruidenthee.

5 jaar geleden

Reactie op alinayaz

Ik drink veel water en smoothies die ik zelf maak. Verder drink ik thee 2x. ...
Maar bedoel hier komt toch geen listeria door?

5 jaar geleden

Ranja met citroensmaak. Kan er geen genoeg van krijgen. 'S ochtends bij het ontbijt drink ik ook een sapje, soort gelijk dat aan, nog nooit gehoord dat dat niet mag

5 jaar geleden

Koude thee, cafeïne vrije koffie, crystal clear, soms een blikje frisdrank, water

5 jaar geleden

Spa rood, roosvice pruimen ijsthee rooibos en groentensap

5 jaar geleden

Oke maar dit kan geen kwaad, i.v.m. listeria, komt toch niet hierin voor

5 jaar geleden

Oke maar dit kan geen kwaad, i.v.m. listeria, komt toch niet hierin voor
Nee tuurlijk niet!

5 jaar geleden

Melk de heledag door

5 jaar geleden

Caffeine vrije cola, spa rood en vitamine water. Voor de zwangerschap dronk ik veel cappuccino's. Binnenkort eens opzoek naar caffeine vrije dolce gusto cups.

5 jaar geleden

Als je over iets twijfelt, de app "Zwangerhap" van het Voedingscentrum is echt heel erg fijn! Ik drink 2x decaf koffie op de dag Verder Rooibos thee (mag zit geen cafeïne in) En Slimpie!

5 jaar geleden

Reactie op Ukkie2021mei

Als je over iets twijfelt, de app "Zwangerhap" van het Voedingscentrum is e ...
Ja daar staat dat multivitamine drinken veilig is, maar geldt dat ook voor zo'n pak als op het plaathe

5 jaar geleden

Ik ben nu verslaafd aan radler 0.0 haha nooit gedronken🙈🤣

5 jaar geleden

Ja daar staat dat multivitamine drinken veilig is, maar geldt dat ook voor ...
Denk het wel. Het is "vers". Anders proberen de etiket te lezen en kijken of er iets in zit wat niet mag. Zelf zou ik het drinken. Volgens mij mag dat gewoon

5 jaar geleden

Geen suiker en geen caffeine in mijn drinken. Dus meestal water, caffeine vrije thee, magere of liefst vetvrije koeien- of geitenmelk. Ijsthee zonder suiker. Zelfs de 0% suiker dranken laat ik staan. Ik maak smoothies van vers fruit, zonder eiwit of vitamine poeders.

5 jaar geleden

Reactie op Patrciaa

Caffeine vrije cola, spa rood en vitamine water. Voor de zwangerschap dron ...
Sorry ik werk in de koffie waar we capsules maken dus kon het niet laten te reageren ;) in dolce gusto cappuccino zit vrij veel suiker. Ik ben ook dol op cappuccino’s maar tegenwoordig gebruik ik mijn melk opschuimer en 1 koffie capsule. Heerlijk! En uiteraard een decaf capsule :)

5 jaar geleden

Fristi en fanta zijn de laatste tijd favoriet bij mij

5 jaar geleden

Water, spa rood (soms met een scheutje Teissere tropical), Optimel, sapje, muntthee, soms een blikje cola