6 Reacties

één jaar geleden

Je geeft zelf al veel antwoorden op je eigen vraag. Wat ik er uit op maak is dat je je zelf graag 100 % ziek wilt melden. Zo hoop je je goed te kunnen richten op je herstel. Mensen om je heen vinden dat te ver gaan, maar zij zitten niet in jouw hoofd en jouw lichaam. Je vind het zelf zo definitief, maar het is niet voor altijd.. Het is voor nu. Op dit moment heb jij het misschien nodig om je op die manier volledig op je herstel te kunnen richten.. En blijk je het werk toch te veel te missen en merk je dat het toch beter is om 1 dag of meer (of halve dagen) te werken dan kan dat in overleg met de bedrijfsarts. Succes en sterkte met je herstel.

één jaar geleden

Dankjewel. Je hebt gelijk. Ik ga het bespreken.

één jaar geleden

Doe waar jij je goed bij voelt! Jouw omgeving voelt niet wat jij voelt, zij moeten niet met jouw klachten leven dus vind ik hun advies zinloos. Volg je gevoel, denk aan jezelf, je fysieke en mentale gezondheid staat voorop. Succes met je herstel lieve mama. 🤍

één jaar geleden

Ook psychische klachten kunnen minimaal net zo erg/dan wel erger zijn dan lichamelijke klachten. Als ik het zo lees had ik mijzelf wel ziek gemeld (in mijn situatie met partner/financiën/werk). Jouw eigen gezondheid en je kind staan voorop. Zodra je weer beter in je vel zit en minder lichamelijke klachten hebt kan je je werk weer opbouwen.

één jaar geleden

Ik ben sinds deze week ziek gemeld. Ga zien of het me wat brengt! Dankjewel mama's!❤️

één jaar geleden

Reactie op Thvd2021

Ik ben sinds deze week ziek gemeld. Ga zien of het me wat brengt! Dankjewel ...
Heel veel sterkte!