20 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de NanaBeebi. Heel tevreden over 😊

4 jaar geleden

Een rugzak van little company. Ik had eerst een schoudertas, maar gesleep met maxi cosi en schouderluiertas als je alleen bent .. drama. Rugtas bevalt goed. Maar zoeken blijft het nog wel een beetje. Little Company Diaperbackpack Lisbon Quilted Black

4 jaar geleden

Ik heb m van twistshake. Ik kan er allles in kwijt. Ben er nogsteeeds erg blij mee

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein12345678

Een rugzak van little company. Ik had eerst een schoudertas, maar gesleep m ...
Thanks

4 jaar geleden

Reactie op Nina1994

Ik heb de NanaBeebi. Heel tevreden over 😊
Deze is erg mooi

4 jaar geleden

Overal waar luiers en doekjes in passen is een luiertas hier 😂 Maar zonder gein. Kost het woord luier al meer dan gewoon een tas met veel vakjes?

4 jaar geleden

Even opgezocht; vrij simpele maar lekker ruime schoudertas. Reistas Mutsy Evo Urban Nomad Dark Grey Op internet staat hij voor €80 maar dat heb ik er echt niet voor neergelegd! Mijn budget was namelijk iets van €40🤔 Als ik met draagdoek op pad ga, prop ik wat spullen in een gewone rugtas.

4 jaar geleden

Reactie op SuusMS

Overal waar luiers en doekjes in passen is een luiertas hier 😂 Maar zonde ...
Hahaha echt he

4 jaar geleden

Ik heb een luiertas van All-time Favourites. Erg tevreden mee. Niet zo'n hutkoffer zoals de meeste luiertassen en kan er alles in kwijt door de vele vakjes.

4 jaar geleden

Ik heb een super uitgebreide luiertas van Shein met uitklapbaar verschoonkussen etc. Maar eerlijk die is zo onhandig groot dat ik mijn Vans rugzak gewoon gebruik, zitten aan de zijkant 2 fleszakken en zitten veel vakjes in dus werkt perfect

4 jaar geleden

Ik gebruik ook de NanaBeebi rugtas. Veel vakjes om op te bergen en handig sluitsysteem waardoor de tas niet de hele tijd dicht valt maar open blijft staan. Ziet er mooi uit en heeft haakjes om aan de kinderwagen op te hangen. Nu bij bol.com in Black Friday deal. https://www.bol.com/nl/p/nanabeebi-luiertas-rugzak-met-verschoonmatje-zwart-inclusief-flessenwarmhouder-kinderwagenhaken-isoleervak/9200000103526702?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

Ik gebruik de luiertas van joolz. Die bij mijn joolz hub kinderwagen hoort. Of de rugzak van kidzroom. Mijn man wilde graag een beetje een fashionable ding er bij hebben dus het is deze geworden. https://www.baby-dump.nl/product/tassen/468/kidzroom-diaperbackpack/61822/kidzroom-diaperbackpack-popular-pip-black/120161/?gclid=Cj0KCQiAhf2MBhDNARIsAKXU5GQ8qCR_EMf4_0IUeLfl4BEHTGmteGcbSGAeOcKEDrU4fXJUDxy_XYgaAptNEALw_wcB Echt een kleinere tas nemen is nog geen optie met 2 kids die allebei verschillende dingen nodig hebben. Ben blij dat ze bestaan maar jeetje... die dingen zijn altijd loei zwaar!

4 jaar geleden

Ik heb de grijze variant van Jolein. Hele mooie basic tas, mooi formaat. Dadelijk als we hem niet meer gebruiken als "luiertas" is het een prima tas als je bijvoorbeeld weekendje weg zou gaan ☺️

4 jaar geleden

Ik gebruik een linnen tas 😉

4 jaar geleden

Babymel rugzak. Super fijn!

4 jaar geleden

Een van Gucci 🙈 en een van Olily

4 jaar geleden

Geen, ik gebruik haar rugtasje van Studio Noos.

4 jaar geleden

Snoozzz luiertas, er zit een uitneembare organizer in dus ik neem deze ook wel eens mee als ik zonder baby op pad ga

4 jaar geleden

En gewone rugzak. Staat altijd eentje klaar voor in de auto voor korte bezoekjes bij opa & oma en heb ook altijd wat luiers en doekjes in m'n handtas en we hebben onderin de kinderwagen ook altijd wat. Zo zitten we nooit zonder 😛

4 jaar geleden

Studio Noos maar alles wordt hier omgetoverd tot luiertas. Een plastic albert heijn tas is ook wel eens gebruikt als luiertas