18 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik Zwangerschap+ al sinds het begin voor alles.
Daarin zie ik de weken, heb ik bijgehouden als ik een mooie naam hoorde, als ik iets moest onthouden voor mijn bevalplan, mijn gewicht.
Er zit een schopjesteller in. Als ik de kleine even minder voel, hou ik daarin bij hoeveel ik hem voel. En er zit ook een weeentimer in.
5 jaar geleden
Ik gebruik Zwangerschap+ al sinds het begin voor alles.
Daarin zie ik de w ...
Hier moet je voor betalen toch?
5 jaar geleden
Reactie op Chilena25
Ik heb deze gedownload: weeën timer app.

Die heb ik ook, maar volgens mij werken ze allemaal wel een beetje hetzelfde. Vorige keer had ik een andere.
5 jaar geleden
Reactie op Ennekier
Deze werd ons aangeraden tijdens de zwangerschapscursus 😊

Ja.die is.heeeeeel handig heb ik ook
5 jaar geleden
Reactie op Carola1988
Hier moet je voor betalen toch?
Nee hoor, ik heb er in ieder geval niet voor betaald toen ik hem downloadde. Is inmiddels wel 30 weken geleden.🤷♀️
5 jaar geleden
Nee hoor, ik heb er in ieder geval niet voor betaald toen ik hem downloadde ...
Dit is wat ik te zien krijg als ik de weeën timer of schopjes teller wil gebruiken

5 jaar geleden
Reactie op Carola1988
Dit is wat ik te zien krijg als ik de weeën timer of schopjes teller wil ge ...

Oh wat gek! Misschien dat ze het aangepast hebben? Ik weet zeker dat ik niets betaald heb, want heb mijn rekening nog nooit gekoppeld aan mijn telefoon of uberhaupt voor een app betaald heb.
Wel jammer.
5 jaar geleden
Reactie op Chilena25
Ik heb deze gedownload: weeën timer app.

Dit is een amerikaanse app! Wel een hele goeie maar die geeft al na een tiental weeen aan dat je naar het ziekenhuis moet 😜 dus wel even je gezonde verstand blijven gebruiken anders wordt het een lange dag in het ziekenhuis.
5 jaar geleden
Reactie op Eve_nummer2
Dit is een amerikaanse app! Wel een hele goeie maar die geeft al na een tie ...
Klopt ja maar ik vond hem handig om de hoeveelheid en hoe lang ze duren bij te houden. Dat is wel makkelijk want ze blijven staan en dan kan je dus tellen hoeveel je er krijgt en hoe lang ze duren. 😊 Voor de rest gewoon je vk haar advies volgen en die zegt ook al van te boren wanneer je haar mag bellen dus dat aanhouden en niet de app wanneer die zegt naar het ziekenhuis te gaan.