8 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de Ergobaby Metro+ gekocht afgelopen week & zijn er heel tevreden over! Ze kan er in liggen en zitten, je kan zelf een stand kiezen omdat het zeg maar met een riem vastzit! Heel erg handig. En hij kan letterlijk zo klein opgevouwen dat hij in de auto bij je voeten ernaast kan! Echt ideaal dus :)

4 jaar geleden

Ik heb de Nuna TRVL. Mega duur maar ontzettend praktisch omdat ik veel alleen vlieg en deze klap je super gemakkelijk in en uit met 1 hand.

4 jaar geleden

Wij zijn voor de EasyWalker Miley gegaan. Super compact als 鈥榠e opgevouwen is, m鈥檔 man heeft 鈥榤 laatst zelfs over z鈥檔 schouder op de fiets meegenomen

4 jaar geleden

Easywalker hebben wij, heel blij mee. Compact misschien niet helemaal maar ligt er aan wat je het voor wilt gebruiken

4 jaar geleden

Ik heb voor vakantie(vliegen) de hamilton gekocht in de actie bij de kruidvat. Vind hem wel fijn, maar voor vaste buggy ga ik wat anders kopen die in hoogte verstelbaar is, deze is net te laag voor het fijne. Maar dacht voor vakantie prima, deze mag in het handbagage gedeelte. Beter dan met een kind van 12 kg zeulen 馃き馃榾

4 jaar geleden

Wij hebben die van Prenatal, luxe buggy heet het. Bevalt heel goed! Kan heel makkelijk in en uitgeklapt worden en vouwt op als een paraplu (je hebt ook dat ze als vierkant opvouwen, maar vind ik in het vliegtuig onhandiger tillen en opbergen. Deze past ook op het rekje die ik erbij gekocht heb voor aan de bagagedrager op de fiets. https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/prenatal-luxe-buggy-135667.html

4 jaar geleden

Wij hebben ook de ergo baby metro. Erg tevreden over. Makkelijk in en uitklappen, klein pakketje.. wij hebben er ook een tas bij dat je de buggy als rugtas kan gebruiken. Erg handig op de fiets!

4 jaar geleden

Reactie op Peterpan

Ik heb voor vakantie(vliegen) de hamilton gekocht in de actie bij de kruidv ...
Wij hebben deze ook, echt top. Licht, makkelijk in en uit klappen en baby kan er ook lekker in liggen. Inderdaad wat laag, maar dat mag de pret niet drukken馃槈