13 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook van 7 mei Krijgt af en toe griekse yoghurt of volle kwark met vers fruit of zo. In danone etc zit vaak veel suiker..

4 jaar geleden

Mijn zoontje (26 mei) krijgt af en toe een hapje volle naturel yoghurt, maar nog niet standaard

4 jaar geleden

Ze mogen vgm al een beetje yoghurt vanaf 8 maanden, hier krijg thij het al een tijdje, idd alleen griekse/Turkse yoghurt met zo min mogelijk extra spul erin...

4 jaar geleden

Hier geef ik volleyoghurt met stukjes fruit niet elkedag maar afentoe hij vind t echt lekker en na t eten krijgt ie van nestle yogolino als toetje die heb je vanaf 6maanden

4 jaar geleden

Vanaf 9 maand regelmatig een bakje griekse yoghurt. Ze is er gek op.

4 jaar geleden

Volgens mij begonnen wij vanaf 6 a 7 maanden met een af en toe een eetlepel. Nu gaat er makkelijk een half tot heel bakje Oimos naturel yoghurt in! Ze is er gek op 馃槉

4 jaar geleden

Wij geven dagelijks yoghurt als middag tussendoortje. Denk vanaf 9 maanden al. Griekse yoghurt 2% of ongezoete soja yoghurt.

4 jaar geleden

Ik kreeg laatste keer het advies van cb om al te starten met yoghurt. Dit omdat mijn dochter haar flessen niet leeg drinkt. Dus dit mag je gerust geven!

4 jaar geleden

Danone krijgt ons zoontje absoluut niet, veel te veel onnodig toegevoegde suikers en nepsmaak. Hier krijgt hij vaak gewoon volle yoghurt bij ontbijt met wat fruit of beschuit.

4 jaar geleden

Yoghurt geef ik vanaf maand of 7. Danone zou ik niet geven door de suikers. Je kan in plaats daarvan yoghurt pureren met vers fruit

4 jaar geleden

Hier na het avondeten ongeveer 75gram griekse yoghurt (de helft van een klein bakje) Af en toe bij de lunch met geprakte frambozen of bramen. Vind ie heerlijk en mama ook 馃お

4 jaar geleden

Onze dochter krijgt sinds een paar weken magere kwark na haar groenteprak. Ze is er helemaal gek op. Met 7 maanden ook geprobeerd en toen vond ze het vreselijk vies. (Net als yoghurt, volle yoghurt, Griekse yoghurt etc etc )

4 jaar geleden

Hier krijgt de kleine geregeld Griekse yoghurt, kwark of hangop. Soms pureer ik er een peer, aardbeien of sinaasappel doorheen. Smullen!