57 Reacties

4 jaar geleden

Welke fijn zijn heb ik geen idee, maar ik zou er niet te veel kopen, 5/10 ongeveer mij werd deze aangeraden dus ik had er gelijk 30 in huis gehaald en nooit gebruikt.

4 jaar geleden

Heb ze gewoon van de zeeman. Doen het perfect

4 jaar geleden

Meestal zijn de 70×70, maatje theedoek. Zolang je niet de goedkoopste van de goedkoopste koopt, zijn ze prima. Ik had ze voorheen van de Hema bijvoorbeeld. Al heb je ze nu ook in allerlei printjes. Ik zou beginnen met een stuk of 5 a 6, als je ze veel gebruikt kun je altijd nog bijkopen😉

4 jaar geleden

De maat daar van is 45×45

4 jaar geleden

Ik zou er zeker genoeg aan schaffen je kan ze echt voor alles gebruiken ! Welke er fijn zijn maakt op zich niet uit zit niet veel verschil in vgm

4 jaar geleden

Ik vind die van de Action heel fijn (en goedkoop). De grote doeken gebruik ik nu nog steeds voor het afdrogen en als kleedje buiten. Eerder gebruikte ik de grote als onderlaken in de kinderwagen, in de box en in bed (ik had nogal een spugertje). De kleine van de action legde ik extra onder het hoofd (die kon ik elk uur bijna wel verwisselen 🙈) en gebruikte ik voor mijzelf als hij bij mij lag. Daarnaast vond ik de waslapjes van de Ikea heel fijn (https://www.ikea.com/nl/nl/p/krama-waslapje-wit-40054538/). Niet als waslapje maar als spuugdoekje om de kleine schoon te maken na het spugen en het spuug weg te vegen. Kortom ik heb heel wat hydrofiele doeken versleten....

4 jaar geleden

Ik heb op advies tijdens de vorige zwangerschap genoeg van die doeken aangeschaft. Met een knul op komst is dat wel handig.. ik heb alle maten. De kleintjes legden we dubbel het aankleedkussen (advies kraamzorg). Met jongetjes heb je weleens kans... dat ze snel gaan plassen als de luier open of weg is... ik heb ook XL deze zijn echt super fijn voor het afdrogen. Je merkt wel dat de goedkopere behoorlijk scheef worden, maar dat maakt mij niet uit.

4 jaar geleden

Een paar van 70x70 is echt wel handig voor ongeveer alles en een paar extra grote voor het afdrogen. (gebruik ze voor m'n zoontje van bijna 2 nog steeds en dan zijn die grote wel fijn). Jollein en meyco zijn fijn. Maar zeeman en Hema zijn eigenlijk ook gewoon prima.

4 jaar geleden

Ik heb er bij de eerste zo’n 20 gehaald en gebruikt. En 4 grote. Die gebruik ik nu nog om mijn zoontje van 3 af te drogen, zwembad, vakantie etc, Nu weer zwanger en ben ik wel toe aan nieuwe frisse!

4 jaar geleden

Van de Hema vind ik zelf top. En ook een paar van die XXL. Handig voor in de box ook, blijft je boxkleed een beetje schoon als er op wordt gespuugd ofzo!

4 jaar geleden

Hoeveel je er nodig hebt ligt een beetje aan hoe vaak je van plan bent te gaan wassen. De standaard maat is wel heel fijn om een aantal van te hebben. (10 tot 20, ligt dus nogmaals aan hoeveel je van plan bent te wassen) die xxl is ook fijn voor er bij, maar die heb je minder nodig 2 tot 4 is denk ik wel voldoende.

4 jaar geleden

Ik had van babypark de 70x70. Daarnaast nog een paar grote van verschillende merken. Die van bamboe vond ik ook erg fijn omdat ze lekker zacht zijn en mijn zoontje een hele gevoelige huid had. Ze zijn nog bijna allemaal goed dus ze kunnen nu nog een keer mee.

4 jaar geleden

Ik heb er 4 van 120x120 (van lodger) en die zijn echt fantastisch. Gebruik ze nog steeds om m'n zoontje af te drogen, en helemaal in het begin gebruikten we het vooral om hem in te bakeren. Ze zijn ook echt super zacht. Ik ga er dit keer nog 2 bij kopen denk ik. Verder heb ik een stuk of 20 van 70x70 (begon met 12, maar later nog een stel bijgekocht). Die gebruikte ik aan de lopende band het eerste jaar, dus vind het wel fijn om daar een flinke voorraad van in de kast te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op cjb1983

Ik heb er 4 van 120x120 (van lodger) en die zijn echt fantastisch. Gebruik ...
Die van 70x70 zijn gewoon van de HEMA of de zeeman dacht ik. Geen duur merk iig, nergens voor nodig, ze worden vooral gebruikt voor spuug en poep 😄

4 jaar geleden

De XL of XXL! Gebruiken we nu nog voor onze dochter van bijna 3

4 jaar geleden

Reactie op cjb1983

Die van 70x70 zijn gewoon van de HEMA of de zeeman dacht ik. Geen duur merk ...
Hier ook gewoon van de Hema, kan je ook goed aangeven als iemand vraagt of je nog iets nodig hebt, die dingen blijven zolang goed. Vaak heeft iemand nog wel zoiets liggen. En kost ook niet veel van de Hema, zeeman, Wibra.

4 jaar geleden

Lodger heeft nu op de site heel veel doeken afgeprijsd. Super goede aanbiedingen. Ook leuke dekentjes etc van mooie stoffen

4 jaar geleden

Lodger heeft nu op de site heel veel doeken afgeprijsd. Super goede aanbied ...
Dat zag ik ook idd. Echt super mooie! Maar zijn ze het echt waard want ze blijven duur?

4 jaar geleden

Reactie op Sangeetha

Dat zag ik ook idd. Echt super mooie! Maar zijn ze het echt waard want ze b ...
Haha ik weet het eigenlijk ook niet maar las op internet allemaal goede recensies. Ik heb er 3 besteld en een delen afgeprijsd van €70 naar €22. Vond ik wel de moeite! 😃

4 jaar geleden

Haha ik weet het eigenlijk ook niet maar las op internet allemaal goede rec ...
Deken 😌