25 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Maya - Yara
Ik heb deze circle behang afmeting 188cm super blij mee

Super gaaf!!! Dat gaf zeker inspiratie, en nu is ons oog op dit ronde muurbehang gevallen🙈
Ik denk dat dit ook een stuk makkelijker valt in te meten ipv de andere fotobehang / stickers.
Bedankt voor alle reacties!

5 jaar geleden
Ik heb verschillende stickers via ali gekocht. 1 vel voor deur, 2 vellen voor muur. Ga zien hoe t wordt...
5 jaar geleden
Reactie op Lelie91
Wauw super gaaf!!
Dankje wel ben er ook echt super blij mee🥰
5 jaar geleden
Reactie op CynthiaSandorB
Super gaaf!!! Dat gaf zeker inspiratie, en nu is ons oog op dit ronde muurb ...

Wall-art.nl heeft ook leuke jungle behang
5 jaar geleden
Reactie op Hormona3
Heeft er ook iemand ervaring met stickers op glasvliesbehang?
Wij hebben dit soort behang, ik had gehoord dat het glasvezel behang heet, maar heb geen idee. Het is in ieder geval heel erg naar behang en het is ook niet te verwijderen.
Ik had zelf bedacht om een egale laag behang er overheen te maken en daarop dan de sticker op aan te brengen. Maar op glasvlies en glasvezel echt het zelfde is geen idee 🙈🙈

5 jaar geleden
Wij hebben dit soort behang, ik had gehoord dat het glasvezel behang heet, ...

Kan prima! Ik heb het ook gedaan met me dochter haar kamer
5 jaar geleden
Wij hebben dit soort behang, ik had gehoord dat het glasvezel behang heet, ...

Hier ook naar sticker kan er op hoor, beetje extra aandrukken. Als je met je neus er op gaat zitten dan zie je de structuur van het behang door de sticker (wij hebben sticker van Ali) maar op beetje afstand al niet.
5 jaar geleden
Wij hebben onze muursticker (120 cm diameter) besteld bij Annet Weelink design. Ze heeft ook allerlei andere soorten jungle stickers. We moeten hem nog gaan ophangen. https://www.annetweelinkdesign.com/a-57288654/wandstickers/ronde-wandsticker-jungle-tonal/#description