23 Reacties

4 jaar geleden

Doe het al een tijdje☺️

4 jaar geleden

Ik prop altijd mijn tas aan de ene zijkant en een grote boodschappentas aan de andere kant zodat ze een beetje ingeklemd zit. Maar ze kan ook al heel goed zelfstandig zitten wel. Ze is 8 maanden.

4 jaar geleden

Ons mannetje van ruim 10 kg en 8 maanden kon er redelijk in zitten, maar ik moest hem wel echt vasthouden. Dus even voor een snelle boodschap ging t wel maar ik zou geen uur rond gaan lopen dan denk ik.

4 jaar geleden

Doe het al een tijdje☺️
Aaah wat leuk!🥰 en hij is ook 8 maanden? Dan ga ik het gewoon maar eens proberen

4 jaar geleden

Reactie op PietjeP

Aaah wat leuk!🥰 en hij is ook 8 maanden? Dan ga ik het gewoon maar eens pr ...
Jaa idd ook 8 maanden, van 10 mei is ze😜 sinds 6 maanden kan ze zelfstandig zitten

4 jaar geleden

Reactie op RoxyB

Ik prop altijd mijn tas aan de ene zijkant en een grote boodschappentas aan ...
Zelfstandig zitten lukt hier ook al wel een tijdje. Hoe lang/zwaar is je kindje als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Alex is nogal beweeglijk dus vandaar het vasthouden in mn eerdere berichtje 🙈

4 jaar geleden

Reactie op PietjeP

Zelfstandig zitten lukt hier ook al wel een tijdje. Hoe lang/zwaar is je ki ...
Bijna 9 kilo. Lengte weet ik niet precies maar ze kan nog net in maat 74.

4 jaar geleden

Jaa idd ook 8 maanden, van 10 mei is ze😜 sinds 6 maanden kan ze zelfstandi ...
Hoooo sorry! ZIJ bedoelde ik 🙈 Ik zit in een donkere kamer met m’n scherm op nachtstand, bij m’n zoontje tot hij eens in slaap gaat vallen 😅 kon de foto daardoor niet zo goed zien 🙈🤣

4 jaar geleden

Reactie op PietjeP

Hoooo sorry! ZIJ bedoelde ik 🙈 Ik zit in een donkere kamer met m’n scherm ...
Ahahaha dont worry! Ze is btw 9 kilo en ongeveer 70cm Succes met in slaap krijgen🥺

4 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Alex is nogal beweeglijk dus vandaar het vasthouden in mn eerdere berichtje ...
Heerlijk die foto’s! Ik ga het morgen gelijk proberen 😊😊

4 jaar geleden

Ik heb het ook al een paar keer gedaan. Vanaf dat ze zelfstandig kunnen zitten. Het enige dat ik de vorige keer had was dat ze alles vast grabbelen uit mijn kar. Help ik had haar dan al een pakje in haar handen gegeven maar dan nog was ze aan het kijken waar ze misschien nog bij kon. 🙈

4 jaar geleden

Had van de week ook voor het eerst in een winkelkarretje 🛒 gezet toen heb k der fleecedeken achter de ruggetje gestopt voor wat meer stevigheid wijk geen seconde van dr zijde

4 jaar geleden

Je kan een sjaal er omheen knopen, dat deed ik bij m'n dochter altijd. Dan heb je het opzij vallen een beetje minder.

4 jaar geleden

Ik dacht hier toevallig afgelopen week ook over na! Ons zoontje kan wel redelijk zelfstandig zitten, maar op een speelkleed bijv valt hij echt nog om. Dus zag dat ook voor me bij een rijdend karretje. Met een sjaal of tas is dat misschien wel goed op te lossen ja! Zo blij met dit forum voor dit soort goede tips. Dank dames!!

4 jaar geleden

Hij vind het prachtig 🤣

4 jaar geleden

Reactie op juultje2020

Hij vind het prachtig 🤣
😂fantastisch dat koppie!

4 jaar geleden

Misschien nog wel iets. Op deze leeftijd steken ze nog alles in hun mond en een winkelkar is toch iets minder om dat helemaal af te lekken dus een speentje is zeker handig 😉

4 jaar geleden

Ik zet die van mij in een zitje en zorg dat ik een langwerpig kussentje mee heb. Goed in de gaten houden maar meneer vindt het prachtig 😊

4 jaar geleden

Hier ook al een tijdje, voordat hij zelf al goed rechtop kon blijven. Maar gewoon met 1 hand jas vasthouden en idd tas aan andere kant. Hij vindt het fantastisch! Op de foto was hij denk 6,5 maand ofzo.