23 Reacties
4 jaar geleden
Ons mannetje van ruim 10 kg en 8 maanden kon er redelijk in zitten, maar ik moest hem wel echt vasthouden. Dus even voor een snelle boodschap ging t wel maar ik zou geen uur rond gaan lopen dan denk ik.
4 jaar geleden
Reactie op PietjeP
Aaah wat leuk!🥰 en hij is ook 8 maanden? Dan ga ik het gewoon maar eens pr ...
Jaa idd ook 8 maanden, van 10 mei is ze😜 sinds 6 maanden kan ze zelfstandig zitten
4 jaar geleden
Alex is nogal beweeglijk dus vandaar het vasthouden in mn eerdere berichtje 🙈

4 jaar geleden
Reactie op PietjeP
Hoooo sorry! ZIJ bedoelde ik 🙈
Ik zit in een donkere kamer met m’n scherm ...
Ahahaha dont worry! Ze is btw 9 kilo en ongeveer 70cm
Succes met in slaap krijgen🥺
4 jaar geleden
Ik heb het ook al een paar keer gedaan. Vanaf dat ze zelfstandig kunnen zitten. Het enige dat ik de vorige keer had was dat ze alles vast grabbelen uit mijn kar. Help ik had haar dan al een pakje in haar handen gegeven maar dan nog was ze aan het kijken waar ze misschien nog bij kon. 🙈
4 jaar geleden
Had van de week ook voor het eerst in een winkelkarretje 🛒 gezet toen heb k der fleecedeken achter de ruggetje gestopt voor wat meer stevigheid wijk geen seconde van dr zijde
4 jaar geleden
Ik dacht hier toevallig afgelopen week ook over na! Ons zoontje kan wel redelijk zelfstandig zitten, maar op een speelkleed bijv valt hij echt nog om. Dus zag dat ook voor me bij een rijdend karretje. Met een sjaal of tas is dat misschien wel goed op te lossen ja!
Zo blij met dit forum voor dit soort goede tips. Dank dames!!
4 jaar geleden
Ik zet die van mij in een zitje en zorg dat ik een langwerpig kussentje mee heb. Goed in de gaten houden maar meneer vindt het prachtig 😊