18 Reacties
3 jaar geleden
Mn dochter zit ook in 86, 92 is inderdaad nog veel te groot. Ik heb daarom ook gewoon maat 86 gekocht. Ik zal straks richting de winter wel weer een andere maat moeten kopen. Maar wil haar niet in te grote kleding laten lopen (flared broeken zijn niet echt op te rollen en die heeft ze nogal wat)
3 jaar geleden
Je kan bij hema ook broeken kopen, die jogging zijn 3 voor 15,-. Dan zou je 1 of 2 x 86 kunnen doen en 1 of 2x 92..
Qua truitjes hebben wij nu vooral grote 86 en voor de rest 92. Ff mouwen oprollen, dan is t gewoon iets ruimer maar wel prima..
3 jaar geleden
Ik dacht eerst ook maat 86 te kopen van winterkleding voor mijn dochter. Tot ze 2 weken geleden ineens een groeispurt geeft gehad. Toch maar maat 92 aangeschaft. Is nog steeds wat ruim maar niet meer zo overdreven groot als eerst. Maat 86 zit nu zelfs een beetje aan de krappe kant.
3 jaar geleden
Ik heb alles in 86. Mijn dame is ook niet zo groot. 11 kilo en net 86 cm. Over het algemeen is 86 een maat waar ze lang in zitten. Groot deel komt ook van vinted dus mocht ze ineens mega hard groeien dan doet het ook niet zoveel pijn. Ik vind bij jongens overigens iets over sized helemaal niet zo erg dus dan kan een maatje groter best. Meisjes vind ik dat iets minder leuk.
3 jaar geleden
Reactie op H0bbezak
86 cm is wel heel lang toch juist? Mijn meisje is 84,5 cm lang en het CB ze ...
Ik heb even in mijnkinddossier gekeken en ik heb t fout haha! Ze was in juli 10 kilo en 78 cm. Dus ze is een stuk kleiner dan ik dacht 🤣 inmiddels is ze wel een stuk gegroeid want 86 past haar nu goed
3 jaar geleden
Oahh zelfde probleem hier. 86 past goed en 92 veeeel te groot. Kan haar flair broekjes niet oprollen dus dan struikelt ze er over.. denk toch dat het in t midden vd winter een nieuwe garderobe word😅😂 misschien tegen de tijd van Sinterklaas en kerst even kijken en evt als cadeau vragen want speelgoed heeft ze genoeg😅
3 jaar geleden
Hier heeft hij ruim 6 maanden in 74 gezeten. In de broeken kan 74 nog steeds. 😅 Verwacht nu eigenlijk ook lange tijd in 80 broeken (heb daar wel al paar 86 van klaar liggen) en maat 86 shirts. Deze zitten nu mooi. Koop dan toch liever pas 92 als het echt zo ver is en ik dus kan inschatten hoeveel shirts hij dan bijv. nog nodig heeft tot de zomer. Meestal is dan de winterkleding ook weer in de uitverkoop. 🤭😄
3 jaar geleden
Mijn dochter draagt sinds 2 maanden maat 74 en die zal de komende winter nog wel passen. Maar ik heb heel veel winterkleding / dikke warme kleding in maat 80 ook al in de la gevuld just in case ze opeens een groeispurt maakt en die zal ze dan in de lente maanden wel passen denk ik( die waren van m'n oudste dochter en zijn nog in hele goede staat)
3 jaar geleden
Hier zit ie al in een jas van maat 92/98.. past eigenlijk prima. We fashion heeft ook niet kleiner. Handjes zitten niet verstopt in de mauwen. Hij heeft nog wat 86 van vorig najaar maar koop nu echt alles in 92. Tenzij het heel groot valt zoals bij de sweaters van wibra. Zou per artikel even kijken hoe het valt maar niet iets op maat kopen.
3 jaar geleden
Hier is de kleine meid al uit 86 gegroeid. Ze draagt nu 92 en soms iets van 98, zoals rompers, pyjama's en 'strakke' lange mouwen shirts.